ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایساک Issac 2021
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایساک Issac 2021

دانلود فیلم ایساک Issac 2021

بزودی دانلود فیلم ایساک 2021
ژانر فیلم : هیجان انگیز مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : N.A محصول : آمریکا کارگردان : Josh Webber ستارگان : Dove Cameron, RJ Mitte, Austyn Knight مدت زمان : N.A
خلاصه داستان : فیلم ISSAC یک فیلم هیجانی روانشناختی شدید است که دائماً خطوط واقعیت و داستان را زیر پا می گذارد. ایساک ، یک جوان متعهد انحصاری که وکالت مادری پدربزرگش را به ارث برد ، با یک پیشخدمت دوستانه ، کاسی ، ملاقات می کند. این دو ارتباط فوری ایجاد می کنند و پس از یک شب وحشت ، با هم یک قتل انتقام را دنبال می کنند. این فیلم یک داستان واقع گرایانه را با تصاویر سورئال مخلوط می کند ، و نشان می دهد که چگونه شخص به دلیل شرایطی که به او داده شده ، می تواند جدا از هم عمل کند. ایساک به ناچار انتخاب می کند و هرگز اخلاق تصمیمات خود را زیر سوال نمی برد.

 

تریلر فیلم Issac 2021

 

معرفی فیلم ایساک Issac 2021

فیلم ایساک Issac) 2021) ساخت کشور آمریکا و در ژانر هیجانی و به کارگردانی جاش وبر و نویسندگی کریستوفر نیل ، جاش وبر می باشد. در فیلم ایساک 2021 هنرمندانی همچون داو کامرون ، آر جی میته ، آستین نایت و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم جدیدخارجیدانلود فیلم با کیفیت بلوریدانلود فیلم های 2021 

 


2021/03/02 2,060 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم هیجانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد