ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی گلدن تایم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی گلدن تایم

دانلود فیلم ایرانی گلدن تایم

دانلود فیلم گلدن تایم 1400
ژانر فیلم : کودک و نوجوان مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : پوریا کاکاوند ستارگان : علی باقری، ریما رامین فر، مجتبی پیرزاده، ژاله صامتی، کیومرث پوراحمد، هوشنگ گلمکانی، هادی شیخ الاسلامی مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : فیلمی است اپیزودیک و 12 قسمتی که هر قسمت آن براساس یکی از ماه های سال نامگذاری شده است. این فیلم از اولین جمله رمان آنا کارنینا از تولستوی الهام گرفته است: « تمام خانواده های خوشبخت شبیه یکدیگرند اما هر خانواده بدبختی، به شکل خاص خود بدبخت است.» گلدن تایم روایت بدبختی در میان جنسیت ها و قشرهای مختلف اجتماعی و فرهنگی است. اگرچه همه آن ها در بدبختی خود با هم متفاوتند، نقاط مشترکی هم با هم دارند. فیلمبرداری این فیلم تماماً در یک اتومبیل بوده است.

 

معرفی فیلم ایرانی گلدن تایم

فیلم ایرانی گلدن تایم ساخت کشور ایران و در ژانر کودک و نوجوان و به کارگردانی و نویسندگی پوریا کاکاوند می باشد. در فیلم ایرانی گلدن تایم بازیگرانی مانند علی باقری ، ریما رامین فر ، مجتبی پیرزاده ، ژاله صامتی ، کیومرث پوراحمد ، هوشنگ گلمکانی ، هادی شیخ الاسلامی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های ایرانی 1400 و 1401دانلود برنامه های کودک و نوجوان

گزارش خرابی لینک

2021/12/13 1,412 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد