ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی کارو
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی کارو

دانلود فیلم ایرانی کارو

بزودی دانلود فیلم ایرانی کارو
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : احمد مرادپور ستارگان : مریلا زارعی، پیمان مقدمی، حبیب پاینده، علی پاینده، ... مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال‌ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌شود؛ اما او ...

 

تیزر فیلم کارو

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم ایرانی کارو

فیلم ایرانی کارو ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام و به کارگردانی احمد مرادپور و نویسندگی فهیمه سلیمانی و تهیه کنندگی حسین صابری می باشد. در فیلم سینمایی کارو بازیگرانی چون مریلا زارعی ، پیمان مقدمی و حبیب پاینده ، علی پاینده و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحات فیلم کارو

در اخرین اخبار به دست آمده در رابطه با فیلم کارو ، که تازه‌ترین ساخته احمد مرادپور است قید شده که این فیلم با پایان مراحل فنی ، آماده نمایش در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شده است.آغاز تولید فیلم سینمایی «کارو» از سال 1388 بوده است اما به علت شرایط سخت تصویربرداری در کوهستان‌های استان اردبیل و آب و هوای نامناسب، به جشنواره سال گذشته نرسید اما خوشبختانه این فیلم برای سی ونهمین جشنواره فیلم فجر آماده اکران می باشد. مریلا زارعی در فیلم کارو در نقش شیلان مادر کارو و در کنار بازیگرانی چون پیمان مقدمی ، حبیب پاینده و علی پاینده بازی می کند.

فیلم سینمایی «کارو» بعد از فیلم‌های سینمایی«سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود و این فیلم اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اولین محصول «مرکز فیلم و سریال عصر» است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی میشود.گفتنی است مریلا زارعی نقش اول این فیلم با گریمی متفاوت در لباس کردی جلوی دوربین «احمد مرادپور» حضور دارد.

هم اکنون مراحل تولید فیلم کارو به پایان رسیده است و گفتنی است که این فیلم محوریتی زنانه داشته و تاکنون نخستین فیلمی است که با محوریت یک زن در سال 98 تولید شده است.

سایر عوامل فیلم سینمایی کارو

کارگردان: احمد مرادپور / نویسنده : فهیمه سلیمانی / تهیه‌کننده: حسین صابری / فیلمبردار: علی محمد قاسمی / طراح گریم: سودابه خسروی / طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی / مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی

 

تصاویری از فیلم کارو


2021/01/20 1,010 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد