ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی چهل و هفت
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی چهل و هفت

دانلود فیلم ایرانی چهل و هفت

دانلود فیلم ایرانی 47
ژانر فیلم : اجتماعی | درام | خانوادگی مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود. سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : احمد اطراقچی، علیرضا عطاالله تبریزی ستارگان : لادن مستوفی، مهدی احمدی، شیدا خلیق، مهرنوش ستاری، رابعه مدنی، فرشته آلوسی، محمدرضا غفاری، حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی، ریما رامین فر مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه
خلاصه داستان : فیلم چهل‌و هفت با شعار «نه به خشونت علیه زنان» روایتگر داستان سه زن از سه طبقه اجتماعی در شب آغاز زمستان است.

 

تیزر فیلم ایرانی چهل و هفت

 

معرفی فیلم چهل و هفت (47)

فیلم ایرانی چهل و هفت (47) که در ژانر درام ، اجتماعی ، خانوادگی به کارگردانی و نویسندگی احمد اطراقچی ، علیرضا عطاالله تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه است. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

داستان سه زن 47 ساله از سه طبقه اجتماعی متفاوت است که روی زندگی هم ناخودآگاه تاثیر می‌گذارند و اتفاق در شب یلدا رخ می ‌دهد.داستان از فرار یک زن از دست کتک‌ های شدشد شوهرش است که با ورود دخترش به خانه شروع می‌شود. دختر به محض ورود به خانه متوجه دعوای مادر و پدرش شده و بعد از جر و بحث با پدرش به همراه او به داخل شهر می روند تا مادرش را که فرار کرده است پیدا کنند. در همین هنگام آگاه می‌ شوند که مادر با زنی پرستار و پولدار با نام کتی تصادف کرده و با او همسفر خیابان‌ های شهر تهران در شب یلدا می ‌شود.

در فیلم چهل هفت داستان سه زن است که یکی از قشر فقیر و ضعیف جامعه و دیگری از قشر متوسط و میانی جامعه و سومی از قشر مرفه و سطح بالای جامعه می باشد.در جایی این سه نفر با هم آشنا می شوند و اتفاقات و درگیریهای بین آنها شروع می شود.

اسامی بازیگران محبوب و سرشناس فیلم چهل و هفت (47): لادن مستوفی ، مهدی احمدی ، شیدا خلیق ، مهرنوش ستاری ، رابعه مدنی ، فرشته آلوسی ، محمدرضا غفاری ، حمیدرضا آذرنگ ، شقایق فراهانی ، ریما رامین فر

 

 

سایر عوامل فیلم چهل و هفت

نویسنده و کارگردان: احمد اطراقچی ، علیرضا عطاالله تبریزی

تهیه کننده: ناهید دل‌آگاه

مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی

صدابردار: امیر شاهوردی

صداگذار: رامین ابوالصدق

تدوین: فرامرز هوتهم

موسیقی: ستار اورکی

مدیر چهره پردازی: سودابه خسروی

طراح صحنه و لباس: غزل آلوسی

طراح گریم: سودابه خسروی

مدیر تولید: آرش خیری ، ایمان قدسیان

جانشین تولید: جواد سلیمانی

عکاس: مهران بختیاری

مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر

منشی صحنه: پرستو مدانلو

 

تصاویری از فیلم چهل و هفت (47)

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم جدید ایرانیدانلود فیلم های ایرانی 1399دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی 2020 

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم ایرانی چهل و هفت

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد