ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی هیس دخترها فریاد نمی زنند
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی هیس دخترها فریاد نمی زنند

دانلود فیلم ایرانی هیس دخترها فریاد نمی زنند

دانلود فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند
ژانر فیلم : اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1392 محصول : ایران کارگردان : پوران درخشنده مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، رضا توکلی ،امیر آقایی، ستاره اسکندری، نیما صفاییشیرین هشت‌ساله، مورد آزار جنسی مردی از نزدیکان قرار می‌گیرد. آنچه این زخم را عمیق‌تر می‌کند و واقعه را به فاجعه ختم می‌سازد، این است که دخترک هیچ‌کس را نمی‌یابد تا دردش را با او در میان بگذارد و حرفش را باور کنند. شیرین در بزرگسالی بعد از دو نامزدی ناموفق حالا واقعاً عاشق شده اما وقتی می‌خواست با او ازدواج کند مردی را می‌بیند که می‌خواهد به دختر کوچکی تجاوز کند که شیرین دختر کوچک را فراری می‌دهد و آن مرد را به قتل می‌رساند و در آخر به دلیل پیدا نکردن ولی دم و شواهد کافی مبنا بر حرف هایش اعدام می‌شود.

 

تیزر فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند

 

معرفی فیلم ایرانی هیس دخترها فریاد نمی زنند

فیلم ایرانی هیس دخترها فریاد نمی زنند ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی و به کارگردانی پوران درخشنده می باشد. در فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند بازیگرانی مانند شهاب حسینی ، مریلا زارعی ، جمشید هاشم‌پور ، طناز طباطبایی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

2020/11/05 1,245 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد