ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی ناگهان درخت
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی ناگهان درخت

دانلود فیلم ایرانی ناگهان درخت

لینک پیش فروش قرار گرفت دانلود فیلم ناگهان درخت
ژانر فیلم : درام | عاشقانه مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : صفی یزدانیان ستارگان : پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان ،سیامک صفری، مهراب قاسم خانی، پانته آ پناهی ها، آرمان مرادی، زهره عباسی مدت زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه
خلاصه داستان : داستان فیلم درباره فرهاد است که زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می کند

 

تیزر فیلم سینمایی ایرانی ناگهان درخت

 

معرفی فیلم ناگهان درخت

فیلم ایرانی ناگهان درخت محصول کشور ایران و در ژانر درام ، عاشقانه و به کارگردانی و نویسندگی صفی یزدانیان تهیه کنندگی پیمان معادی می باشد. در فیلم سینمایی ناگهان درخت ستارگانی مانند پیمان معادی ، مهناز افشار ، شقایق دهقان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

فیلمبرداری فیلم ایرانی ناگهان درخت که از اردیبهشت ماه در شمال کشور و در شهر لاهیجان شروع شده بود در سکوت کامل خبری ادامه پیدا کرد و پس از 47 جلسه فیلمبرداری با جلوی دوربین رفتن تمام بازیگران ، فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و در تاریخ 17 آذر 99 اکران شد.

 

افتخارات فیلم سینمایی ناگهان درخت

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن: زهره عباسی

نامزد بهترین موسیقی متن: کریستف رضاعی

 

داستان فیلم ناگهان درخت

قصه این فیلم در سه دوره تاریخی روایت می‌شود. فیلم ایرانی ناگهان درخت داستان زندگی مردی به نام فرهاد را بیان می کند که قصه فیلم از زبان خود او و در قالب اعتراف در پیش یک روانشناس بیان می‌شود. فیلم با ریتمی سریع شروع می‌شود و اطلاعاتی از چندین زمان، مکان، شخصیت و… در اختیار بیننده قرار می گیرد، در این بخش کودکی فرهاد سهم بیشتری از قصه دارد. بخش دوم فیلم به رابطه فرهاد و همسرش مهتاب می‌پردازد؛ زوجی که درباره بچه‌دار شدن دچار اختلاف هستند و در نهایت تصمیم می‌گیرند جنین را سقط کنند. فرهاد و مهتاب به همراه دوستانشان تصمیم دارند به صورت قاچاقی از ایران خارج شوند و قرار است کسی را ملاقات کنند که مقدمات این کار را فراهم کند. اما در محل قرار ملاقات، با مامور نیروی انتظامی مواجه می‌شوند که به آنها اطلاع می‌دهد فرد مورد نظرشان دستگیر شده و باید یکی از آنها را برای پاره‌ای توضیحات با خودش ببرد. قرعه به  نام فرهاد می‌خورد و او پس از بازجویی‌های عجیب و غریب، ناباورانه سالها به زندان می‌افتد. بخش سوم فیلم به دوره پس از زندان فرهاد و دیدار او با مهتاب و شروع یک زندگی مجدد بازمی‌گردد. زندگی که مثل منطق حاکم بر کل فیلم، پایان چندان متعارفی ندارد.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی ناگهان درخت

نویسنده و کارگردان: صفی یزدانیان / تهیه کننده: پیمان معادی / مدیر فیلمبرداری: همایون پایور / طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر / صدابردار: ایرج شهزادی / طراح گریم: مهرداد میرکیانی / مدیر برنامه ریزی: علی افشین راد / منشی صحنه: ندا قائدی / مدیر تولید: وحید مشاری / عکاس: علی نیک رفتار / دستیار اول کارگردان: سمیه میرشمسی / دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه ریز: رضا غفارنژاد / طراح جلوه های بصری: محمد لطفعلی / طراح جلوه های میدانی: آرش آقابیک / فیلمبرداری: محمد حدادی / مدیر تدارکات: جواد راهزانی / مجری طرح: مهدی معزی / طراحی پوستر: شایان شفابخش

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی ناگهان درخت

پشتیبانی

در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید

۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir

۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989

 

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های اجتماعیدانلود فیلم های ایرانی 1399 و 1400 

 

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد