ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی مه گرفتگی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی مه گرفتگی

دانلود فیلم ایرانی مه گرفتگی

بزودی دانلود فیلم ایرانی مه گرفتگی
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : رخشان بنی اعتماد ستارگان : N.A مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : خلاصه داستان این فیلم هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد.

 

تیزر فیلم ایرانی مه گرفتگی

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم سینمایی مه گرفتگی

فیلم ایرانی مه گرفتگی ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی رخشان بنی اعتماد و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری می باشد. اسامی بازیگران فیلم سینمایی مه گرفتگی هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم مه گرفتگی

ساخت فیلم مه گرفتگی با کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال 1400 آغاز شد . این فیلم پس از دریافت پروانه ساخت خود شروع به فیلمبرداری میکند.

هشت سال پس از اکران قصه‌ها رخشان بنی اعتماد تعدادی از مهم‌ترین آثار اجتماعی سینمای ایران فیلم تازه‌اش را جلوی دوربین می‌ برد.

این فیلم با نام مه‌گرفتگی یک فیلم اجتماعی و متفاوت در سینمای ایران است و اغلب بازیگران این فیلم از بازیگران تئاتر خواهند بود و چند نفر از بازیگران سینما در نقش‌های کوتاه در آن حضور خواهند داشت. فیلمنامه این فیلم توسط رخشان بنی‌اعتماد نوشته شده و پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم امسال کلید بخورد.

تاریخ اکران فیلم ایرانی مه گرفتگی : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


2021/07/28 553 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد