ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم

دانلود فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم

دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم
ژانر فیلم : اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1380 محصول : ایران کارگردان : رسول صدرعاملی ستارگان : ترانه علیدوستی، مهتاب نصیرپور، میلاد صدرعاملی، نگار جواهریان ،نقی سیف جمالی، معصومه اسکندری، امیر نصیری یکتا، پروین میکده مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : ترانه دانش آموز پانزده ساله ای است كه مادرش فوت كرده و پدرش در زندان است. او با مادربزرگش زندگی می كند و دوست پدرش هر ماه درآمد ماشین پدر ترانه را برای آن ها می آورد. امیر به ترانه اظهار عشق می كند و تصمیم به ازدواج با او می گیرد. اما مادر امیر با این ازدواج موافقت نمی كند. او سرانجام با سماجت های امیر به دیدن ترانه می رود و ترانه را راضی می كند تا رضایت پدر را بگیرد. اما چون هر دو محصل هستند قرار بر صیغه ی محرمیت می شود تا بعد ازدواج دائم صورت گیرد. بعد از مدتی ترانه متوجه می شود كه امیر با چند دختر ارتباط غیر اخلاقی دارد و با این وضع تصمیم به جدایی می گیرد. ترانه و امیر از هم جدا می شوند و امیر به آلمان می رود، اما پس از مدتی ترانه می فهمد كه باردار است او به مادر امیر پناه می برد، اما مادر امیر با اینكه عضو انجمن حمایت از زنان است حرف ترانه را قبول نمی كند، اما ترانه زیر بار تهمت نمی رود و حاضر به سقط بچه نمی شود، او بچه اش را به دنیا می آورد و با مراجعه به دادگاه و انجام آزمایشات، مشخص می شود كه بچه، قانوناً فرزند امیر و ترانه است و ترانه بعد از مدت ها با دخترش به دیدن پدر می رود.

 

تیزر فیلم سینمایی من ترانه 15 سال دارم

 

معرفی فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم

فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی و به کارگردانی رسول صدرعاملی می باشد. در فیلم سینمایی من ترانه 15 سال دارم بازیگرانی مانند ترانه علیدوستی ، مهتاب نصیرپور ، نگار جواهریان ، قی سیف جمالی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم

2020/12/21 809 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد