ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی مست عشق
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی مست عشق

دانلود فیلم ایرانی مست عشق

تیزر قرار گرفت دانلود فیلم مست عشق
ژانر فیلم : معمایی | عاشقانه | درام | تاریخی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران | ترکیه کارگردان : حسن فتحی ستارگان : شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، حسام منظور، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم مدت زمان : N.A
خلاصه داستان : شمس گمشده و مولانا نگران است. سلطان عز الدین کیکاوس ، اسکندر بیگ را مامور کرده تا او پیدا شود. یکی از متهمان اصلی علاء‌ الدین محمد، پسر مولانا است که اسکندر از او بازجویی می کند. زنی در تعقیب اسکندر بیگ است و دستش به او نمی رسد. همزمان میان موافقان و مخالفان مولانا بحث در می گیرد.

تیزر فیلم سینمایی ایرانی مست عشق

 

معرفی فیلم مست عشق

فیلم ایرانی مست عشق ساخت کشور ایران ، ترکیه و در ژانر معمایی ، عاشقانه ، درام ، تاریخی و به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی فرهاد توحیدی ، حسن فتحی و تهیه کننده مهران برومند می باشد. در فیلم سینمایی مست عشق بازیگرانی مانند شهاب حسینی ، هانده ارچل ، پارسا پیروزفر ، حسام منظور و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

فیلم مست عشق برشی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را روایت می‌کند. مست عشق داستان مستقیم زندگی مولانا و شمس و همچنین ترویج صوفی‌گری نیست، بلکه وقایع فیلم در عصر آنان می‌گذرد و به نوعی به این دو شاعر فارسی ‌زبان ارتباط پیدا می‌کند.

 

داستان فیلم ایرانی مست عشق

داستان هر چه جلوتر می رود ، تم معمایی آن حفظ می شود و سوال هایی از این دست در ذهن مخاطب شکل می گیرد: چرا یک زن دنبال اسکندر بیگ است ؛‌ چه کسی شمس را کشته؟ اصلا شمس به قتل رسیده؟ چرا فرزند مولانا با شمس نزاع دارد؟ در خلوت شمس و مولانا چه می گذرد و چرا این همه سکوت در اتاق پا برجاست؟ این پرسش و نیز کنجکاوی درباره سرنوشت شخصیت ها تا پایان در فیلم وجود دارد و گره ها آرام آرام باز می شوند. معمای اصلی فیلم اما همان جسدی است که گفته می شود متعلق به شمس تبریزی است و اسکندر بیگ در تلاش برای اثبات آن است. یکی از مهم ترین ارتباط میان چند عاشق و معشوق ، دلدادگی فرزند کوچک مولوی یعنی علاء‌الدین محمد به کیمیا خاتون است. پای شمس تبریزی که به خانه مولوی باز می شود ، سرنوشت دیگری رقم می خورد. درنهایت هم ازدواج شمس و کیمیا کینه علاء الدین را به همراه دارد.

 

حضور همایون شجریان و سهراب پورناظری در مست عشق:

همزمان با آغاز فیلم‌برداری فیلم مست عشق، همایون شجریان و سهراب پورناظری نیز به این پروژه اضافه شدند. آهنگسازی مست عشق بر عهده سهراب پورناظری و بخش آواز توسط همایون شجریان اجرا خواهد شد. گفتنی است که از ترکیه نیز نوازندگان برجسته قرار است با این دو همکاری داشته باشند. ضبط نیز در کشور ترکیه انجام خواهد شد.

 

سایر عوامل فیلم مست عشق

کارگردان: حسن فتحی / تهیه کننده: مهران برومند / نویسنده: فرهاد توحیدی ، حسن فتحی / جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی / مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی / مدیر هنری: نیلوفر چامور / طراح گریم: ایمان امیدواری / سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی / دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کجا / مدیرتولید: تولگا توسون / طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین / طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش / سرمایه گذاران: شرکت سیماریا (simarya film production) ، شرکت ای. ان. جی (ENG yepim medya)

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی مست عشق

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم ایرانی جدید – دانلود فیلم های ایرانی 1400دانلود فیلم ایرانی


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد