ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده

دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده

دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده
ژانر فیلم : اجتماعی | خانوادگی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : محمد حسین مهدویان ستارگان : آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سجاد بابایی، شبنم قربانی، ملیکا پازوکی، مهدی زمین پرداز، ونوس کانلی، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، منوچهر علی‌پور و... مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : احمد خسروی ، در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌ اش، مسوول رسیدگی به پرونده‌ ای رازآلود می‌ شود. پرونده‌ ای که روند کشف آن با شک‌ ها و نگرانی‌ های احمد در می‌ آمیزد و زندگی‌ اش را تحت تاثیر قرار می‌ دهد و ...

 

تیزر فیلم ایرانی مرد بازنده

 

معرفی فیلم سینمایی مرد بازنده

فیلم ایرانی مرد بازنده ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، خانوادگی و به کارگردانی محمد حسین مهدویان و نویسندگی حسین حسنی و تهیه کنندگی امیر بنان می باشد. در فیلم سینمایی مرد بازنده بازیگرانی مانند آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سجاد بابایی، شبنم قربانی، ملیکا پازوکی، مهدی زمین پرداز، ونوس کانلی، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، منوچهر علی‌پور و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم مرد بازنده

پروژه ساخت فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان در سال 1400 کلید خورد و این فیلم اکنون پس از دریافت مجوز ساخت خود با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی مرد بازنده خبر داد و هم اکنون در حال گذراندن مراحل فیلمبرداری است. خبرها حاکی از آن است که فیلمبرداری آن در شهر بابلسر انجام میشود . این فیلم فرم جشنواره فجر را هم پر کرده و در تلاش است نسخه‌‌ ایی از این فیلم را برای نمایش در هیات انتخاب این جشنواره آماده کند.

فیلمنامه مرد بازنده براساس طرحی از حسین حسنی توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است و برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

 

تصاویری از فیلم سینمایی مرد بازنده

دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد