ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی قصه عشق پدرم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی قصه عشق پدرم

دانلود فیلم ایرانی قصه عشق پدرم

تیزر قرار گرفت دانلود فیلم ایرانی قصه عشق پدرم
ژانر فیلم : اجتماعی | خانوادگی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : محمدرضا ورزی ستارگان : چنگیز جلیلوند، مصطفی زمانی، بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی نیا، محمدرضا شریفی نیا، امیریل ارجمند، هایده حائری، سلیمه رنگزن، حسین محب اهری، محسن صادقی نسب، فرزانه سهیلی، یوسف خلج، علی خلج مدت زمان : 1 ساعت و 21 دقیقه
خلاصه داستان : درباره پدری است که سالهاست در انتظار بازگشت پسرش از جبهه، بارها به دفتر معراج مراجعه کرده و با وجود اینکه فرزندان دیگر و اطرافیان او را متقاعد می کنند که بازگشتی در کار نیست و فرزندش به شهادت رسیده، اما وی امید خود را از دست نمیدهد...

 

تیزر فیلم ایرانی قصه عشق پدرم

 

معرفی فیلم سینمایی قصه عشق پدرم

فیلم ایرانی قصه عشق پدرم ساخت کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی‌ نیا می باشد. در فیلم سینمایی قصه عشق پدرم بازیگرانی مانند چنگیز جلیلوند ،  مصطفی زمانی ، بهنوش طباطبایی ، مهراوه شریفی نیا ، محمدرضا شریفی نیا ، امیریل ارجمند ، هایده حائری ، سلیمه رنگزن ، حسین محب اهری ، محسن صادقی نسب ، فرزانه سهیلی ، یوسف خلج ، علی خلج و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم قصه عشق پدرم

قصه عشق پدرم برای قدردانی از مقام پدر ساخته شده است. مرحوم چنگیز جلیلوند که بیشتر به عنوان یک دوبلور خاطره ساز در اذهان عمومی نقش بسته در این فیلم با ایفای نقش پدر، چهره تازه ای از هنر خود را به نمایش گذاشته است.

فیلم قصه عشق پدرم به کارگردانی  محمدرضا ورزی در سال 1391 تولید شده است . محمدرضا ورزی کارگردان تلویزیون و سینما سال گذشته درباره وضعیت اکران این فیلم بیان داشت : تهیه کنندگی کار را محمدرضا شریفی نیا برعهده دارد و ایشان هم به دنبال ایجاد مجالی مناسب برای اکران هستند. اگر تابحال فیلم اکران نشده حتما به این مربوط میشود که شرایط مناسبی برای اکران یافت نشده است.

او افزود که این فیلم ،  اولین فیلم دفاع مقدسی است که در بخشی خصوصی تولید شده و یک ریال حمایت دولتی نداشته است و طبیعی است که برای بازگشت سرمایه آن باید اکران عمومی خوبی داشته باشیم.

این کارگردان اذعان داشت : شریفی نیا آگاهی نسبتا خوبی نسبت به شرایط اکران دارد و اینکه فیلم تاکنون اکران نشده به این بازمیگردد که وقت مناسب برای اکران یافت نشده است.

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماهای کشور می باشد.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی قصه عشق پدرم

نویسنده و کارگردان: محمدرضا ورزی / تهیه کننده: محمدرضا شریفی‌ نیا / موسیقی: بهزاد عبدی

 

تصاویری از فیلم سینمایی قصه عشق پدرم

دانلود فیلم ایرانی قصه عشق پدرم دانلود فیلم ایرانی قصه عشق پدرم


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد