ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی غریزه
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی غریزه

دانلود فیلم ایرانی غریزه

بزودی دانلود فیلم غریزه
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : سیاوش اسعدی ستارگان : امین حیایی، ژاله صامتی و ... مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : روایتی عاشقانه در دهه چهل خورشیدی که در آن ...

 

تیزر فیلم ایرانی غریزه

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم سینمایی غریزه

فیلم ایرانی غریزه ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و تهیه کنندگی سیاوش اسعدی و نویسندگی سیاوش اسعدی و‌ نیما نادری می باشد. در فیلم سینمایی غریزه بازیگرانی مانند امین حیایی ، ژاله صامتی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم غریزه

فیلم سینمایی غریزه ، جدیدترین فیلم سیاوش اسعدی است که مدتی است پیش تولید آن‌ آغاز شده است. این فیلم پروانه ساخت خود را دریافت کرده و به زودی کلید می خورد.پیش از این قرار بود اسعدی فیلم سینمایی «مُستوفی» را که یک درام روز شهری است، به عنوان تازه ترین اثر خود شروع کند و در مقطعی پروانه ساخت آن به تهیه کنندگی‌و‌کارگردانی اسعدی صادر شد اما با تغییر تصمیم اسعدی ساخت آن به تابستان 1400 موکول شد تا فیلم سینمایی غریزه فیلمی که به گفته او ‌چند سالی است به ساخته شدنش فکر می‌کند، در اولویت ساخت او قرار بگیرد.

ژاله صامتی در ویژه‌ برنامه نوروزی فرمول یک از بازی در فیلم غریزه خبر داد و بیان داشت که این فیلم سینمایی جذاب را که فیلمنامه بسیار جذابی دارد ، با همان تیمی که در فیلم «خونگاه» فعالیت داشتند ، کار خواهند کرد .

این فیلم با همکاری امین حیایی کلید می خورد و در واقع این دومین همکاری امین حیایی با سیاوش اسعدی خواهد بود.

فیلمنامه این فیلم که به قلم مشترک سیاوش اسعدی و‌ نیما نادری به نگارش در آمده ، داستانی در دهه چهل خورشیدی را روایت می‌کند.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی غریزه

تهیه کننده و کارگردان: سیاوش اسعدی / نویسنده : سیاوش اسعدی و‌ نیما نادری / مجری طرح : روزبه معینی / طراح گرافیک : سیروس سلیمی

تاریخ اکران فیلم ایرانی غریزه : تابستان 1400


2021/03/24 1,148 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد