ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی صدای پالرمو
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی صدای پالرمو

دانلود فیلم ایرانی صدای پالرمو

بزودی دانلود فیلم ایرانی صدای پالرمو
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران و ایتالیا کارگردان : فرانچسکا آرچیبوگی ستارگان : لاله مرزبان و ... مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : خلاصه داستان این فیلم هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد .

 

تیزر فیلم ایرانی صدای پالرمو

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم سینمایی صدای پالرمو

فیلم ایرانی صدای پالرمو ساخت کشور ایران ـ ایتالیا و در ژانر اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی فرانچسکا آرچیبوگی می باشد. در فیلم سینمایی صدای پالرمو بازیگرانی مانند لاله مرزبان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم صدای پالرمو

فیلم سینمایی صدای پالرمو یک فیلم ایرانی ایتالیایی است که ساخت آن به کارگردانی فرانچسکا آرچیبوگی و در سال 1400 آغاز شده است .فرانچسکا آرچیبوگی از کارگردانان زن معتبر سینمای ایتالیاست که سابقه حضور در جشنواره کن را نیز در کارنامه ی خود دارد. فیلمبرداری فیلم پس از روشن تر شدن شرایط اپیدمی کرونا از اوایل پاییز در میلان ایتالیا آغاز خواهد شد.

لاله مرزبان که سال گذشته در فیلم های «بی همه چیز»به کارگردانی محسن قرایی و «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی حضور داشته، به عنوان اولین بازیگر ایرانی فیلم سینمایی «صدای پالرمو» به کارگردانی فرانچسکا آرچیبوگی انتخاب شده است. داستان این فیلم در ایران، ارمنستان و ایتالیا می گذرد و تعدادی دیگر از بازیگران و عوامل آن نیز ایرانی هستند.

تاریخ اکران فیلم ایرانی صدای پالرمو : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


2021/08/08 912 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد