ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی شیشلیک
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی شیشلیک

دانلود فیلم ایرانی شیشلیک

بزودی + نامزد دریافت 4 سیمرغ بلورین دانلود فیلم شیشلیک
ژانر فیلم : کمدی | درام | اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : محمدحسین مهدویان ستارگان : رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی، جمشید هاشم پور مدت زمان : N.A
خلاصه داستان : داستان فیلم هموز بطور رسمی منتشر نشده اما مضمونی کمدی دارد.

معرفی فیلم شیشلیک

فیلم ایرانی شیشلیک ساخت کشور ایران و در ژانر کمدی ،درام ، اجتماعی و به کارگردانی محمد حسین مهدویان و نویسندگی امیر مهدی ژوله و سرمایه گذاری فیلم مارکت می باشد. در فیلم سینمایی شیشلیک بازیگرانی مانند رضا عطاران ، پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی ، مه‌لقا باقری ، وحید رهبانی ، عباس جمشیدی ، جمشید هاشم پور و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

فیلم ایرانی شیشلیک یک کمدی ، اجتماعی است که همانند آثار قبلی مهدویان اثری پر بازیگر است. فیلم سینمایی شیشلیک با سرمایه گذاری فیلم مارکت تولید شده که پیش از این با برند اول مارکت تجربه سرمایه گذاری دارد.

اسم جالب نوجه فیلم شیشلیک آدم را وسوسه می کند، وسوسه خوردن و حیف و میل کردن، یکی از دلایلی که این نام را برایش انتخاب کرده اند این است که یک کار طنز محسوب می شود و عموما کارهایی با اتفاقات و رویکرد های طنز گونه پرداخته شده است.

اولین همکاری رضا عطاران و محمدحسین مهدویان در یک کمدی متفاوت که حتما جذاب خواهد بود.رضا عطاران معرف حضور همه سینما دوستدان می باشد و می توان او را شخصیت طنز فیلم های سینمایی ایران در چند دهه اخیر دانست که آثار تماشایی چه در سینما و چه در تلویزیون خلق کرده است و بازیگری محبوب در میان مخاطبان طنز می باشد.

جمشید هاشمپور مرد باتجربه و اکشن فیلم های دهه 60 و 70 سینمای ایران که خاطرات زیادی از او در فیلم های جنگی در ذهن همه ما می باشد. اینبار در یک فیلم کمدی به نام شیشلیک حضور دارد.

این فیلم روایتی درباره حماسه مقاومت 34 روزه خرمشهر در دوران دفاع مقدس می باشد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیشلیک» در تیرماه به پایان رسید.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی شیشلیک

کارگردان: محمد حسین مهدویان / تهیه کننده: محمدرضا منصوری / نویسنده: امیرمهدی ژوله / سرمایه گذار: فیلم مارکت (اول مارکت)

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی شیشلیک

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های ایرانی 1400 – دانلود فیلم های خنده دار ایرانی


2022/04/13 8,771 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد