ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی شبانه روز
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی شبانه روز

دانلود فیلم ایرانی شبانه روز

دانلود فیلم شبانه روز
ژانر فیلم : اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1387 محصول : ایران کارگردان : کیوان علیمحمدی ، امید بنکدار ستارگان : نیکی کریمی، حامد بهداد، نگار جواهریان، مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پارسا پیروزفر، فرزان اطهری، مهتاب کرامتی، شاهرخ فروتنیان، بهنوش بختیاری، حمیدرضا پگاه، مریم بوبانی، ستاره اسکندری، خاطره اسدی، لادن طباطبایی مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : چهار داستان تركیب شده كه به طور موازی روایت می شود. تاج السلطنه دختر ناصرالدین شاه قاجار كه از دسیسه های اندرونی دربار و بی وفایی شوهرش به تنگ آمده، خاطراتش را برای پسرخاله و معلمش سلیمان بازگو می كند. در حالی كه سلیمان مدام از گفتن آنچه در دل دارد طفره می رود. فوژان رهایی طراح لباس است قرار است با پسرعمه اش فرزان ازدواج كند اما پس از آشنایی با بابك زندگی اش دستخوش تغییر می شود. مرجان با وجود شكست در ازدواج اولش با فرهاد و بیماری مادرش تلاش می كند دوباره روی پاهای خود بایستد و با توسل به عشق همسر دوم و همیشه در سفرش، فرخ زندگی اش را از نو بسازد. سیاوش كسرایی نقاش زندگی آرام و عاشقانه ای را در كنار همسرش بهار پشت سر می گذارد تا آنكه مرگ بهار آرامش او را در هم می ریزد. او افسرده و بی امید و بی خواب می شود و در یكی از شب گردی هایش پیكر بی هوش دختری را در خیابان پیدا می كند. حال جسمی دختر بهتر می شود اما حتی نام خود را به یاد نمی آورد. فوژان در روز عروسی اش با بابك برآشفته می شود و از آرایشگاه می گریزد. در همان روز صدای زنگ تلفن همراه در دربار قاجاری صحنه فیلمبرداری را به هم می زند و در می یابیم آنچه از زندگی تاج السلطنه دیده ایم، فیلم بوده است. گوش همراه حورا شیوا ـ ستاره سینما و بازیگر نقش تاج السلطنه ـ دوباره زنگ می زند و به او خبر می رسد كه برای پسرش در مدرسه اتفاقی افتاده و او را به بیمارستان برده اند. سیاوش همچنان از دختر مراقبت می كند و حضور این مهمان ناخوانده دوباره زندگی را به خانه او باز می گرداند. دختر كم كم دل بسته سیاوش می شود و یك شب اعتراف می كند كه نامش رعناست. تمام این مدت دروغ می گفته، با جوان محبوبش از خانه فرار كرده بود و حافظه اش ایرادی ندارد. حورا به دنبال همسرش می گردد و او را نمی یابد. خود را به بیمارستان می رساند و شهرام منزلت بازیگر نقش سلیمان به یاری اش می آید.

 

تیزر فیلم سینمایی شبانه روز

 

معرفی فیلم ایرانی شبانه روز

فیلم ایرانی شبانه روز ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی و به کارگردانی کیوان علیمحمدی، امید بنکدار می باشد. در فیلم سینمایی شبانه روز بازیگرانی مانند نیکی کریمی ، حامد بهداد ، نگار جواهریان ، محمدرضا فروتن و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم شبانه روز

2021/01/30 834 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد