ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی سه کیلو 250 گرم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی سه کیلو 250 گرم

دانلود فیلم ایرانی سه کیلو 250 گرم

رایگان شد دانلود فیلم سه کیلو 250 گرم
ژانر فیلم : خانوادگی | اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1398 محصول : ایران کارگردان : محسن نجار حسینی ستارگان : محمد نادری، پانته آ مهدی نیا، نسا یوسفی، مهتاب وجدانی، امیر حسین آقایی، هادی شیخ السلامی، مرتضی حسینی مدت زمان : 1ساعت 1 دقیقه
خلاصه داستان : این دویست و پنجاه گرم اش، زندگیمونو تکون می ده به خدا.

تیزر فیلم ایرانی سه کیلو 250 گرم

معرفی فیلم سه کیلو 250 گرم

فیلم سه کیلو 250 گرم ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، خانوادگی و به نویسندگی مهدی زندیه و کارگردان و تهیه کنندگی محسن نجار حسینی می باشد .در فیلم سه کیلو 250 گرم بازیگرانی مانند محمد نادری ، پانته آ مهدی نیا ، نسا یوسفی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

درباره فیلم سه کیلو 250 گرم

شیوه و سبک واقع‌گرایی که در این نمایش از آن بهره گرفته شده را می‌توان مناسب‌ترین گزینه برای ایجاد اتفاق‌ها و موقعیت‌های اثر باتوجه به داده‌ها و داشته‌های آن در بستر روایت نامید، زیرا بنابر فراخور جهان و جامعه امروز شخصیت‌های اثر نمونه ما به ازایی از افراد جامعه هستند که در تلاش برای پنهان‌کاری یا گره‌گشایی از رازی سر به مُهر تلاش می‌کنند. لذا با توجه به حضور همزمان شخصیت‌ها در جهان اثر استفاده از میزانسن‌های سیال بهترین تصمیمی بوده که کارگردان برای هدایت بازیگرها در صحنه نمایش از آن استفاده کرده است. بازیگرهایی که در قالب شخصیت‌های جهان اثر به نوعی نقش راوی را برای شرح مسائل انسانی و اجتماعی ایفا می‌کنند تا مخاطب نه در مقام شاهد، بلکه بعنوان یک همراه در نمایش با آنها تا آخرین ثانیه همراه شود.

 

تصاویری از فیلم سه کیلو 250 گرم

فیلم سه کیلو 250 گرم فیلم سه کیلو 250 گرم

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های اجتماعی – دانلود فیلم های ایرانی 1399 و 1400

گزارش خرابی لینک

2020/12/27 925 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم خانوادگی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد