ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی راه آبی ابریشم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی راه آبی ابریشم

دانلود فیلم ایرانی راه آبی ابریشم

دانلود فیلم راه آبی ابریشم
ژانر فیلم : تاریخی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1391 محصول : ایران کارگردان : محمدرضا بزرگ نیا ستارگان : داریوش ارجمند، رضا کیانیان، عزت‌الله انتظامی، بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، پیام دهکردی مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : داستان سفر دو کشتی ناخدا سلیمان سیراف و ناخدا ادریس را روایت می‌کند که برای اولین بار می‌خواهند مال‌التجارهٔ خود را از میان دریا عبور داده، به چین ببرند (تا پیش از آن کشتی‌ها از کنارهٔ ساحل عبور می‌کردند تا راه را گم نکنند). در اوج تاریخ دریانوردی ایرانیان،شاذان ابن یوسف که به تحصیل علم نجوم در دارالعلوم شیراز مشغول است پیشنهاد شغل کتابت کشتی را می‌پذیرد و به همراه دو کشتی سلیمان و ادریس به سفری دشوار و ناممکن می‌رسد. او از حوادث و ماجراهای این سفر ره‌نامه می‌نویسد.

 

تیزر فیلم سینمایی راه آبی ابریشم

 

معرفی فیلم ایرانی راه آبی ابریشم

فیلم ایرانی راه آبی ابریشم ساخت کشور ایران و در ژانر تاریخی و به کارگردانی محمدرضا بزرگ نیا می باشد. در فیلم سینمایی راه آبی ابریشم بازیگرانی مانند رضا کیانیان ، عزت‌الله انتظامی ، بهرام رادان ، پگاه آهنگرانی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم راه آبی ابریشم

2020/08/23 748 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم ایرانی ، فیلم تاریخی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد