ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دوزیسـت
گیم کالا - خرید بازی
dozist

دانلود فیلم ایرانی دوزیسـت

تیزر قرار گرفت دانلود فیلم ایرانی دوزیسـت
ژانر فیلم : اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : برزو نیک‌نژاد ستارگان : جواد عزتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی ، الهام اخوان ، مانی حقيقی، سعيد پورصميمی
خلاصه داستان : در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است، اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

 

تیزر فیلم ایرانی دوزیسـت

 

معرفی فیلم سینمایی دوزیسـت

فیلم ایرانی دوزیسـت ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی و به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی برزو نیک‌نژاد می باشد. در فیلم سینمایی دوزیسـت بازیگرانی مانند جواد عزتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی ، الهام اخوان ، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و … به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.


2022/08/04 1,992 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد