ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی در مدت معلوم 2
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی در مدت معلوم 2

دانلود فیلم ایرانی در مدت معلوم 2

بزودی دانلود فیلم در مدت معلوم 2 1401
ژانر فیلم : رمانتیک | کمدی | درام | اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : رویا شریف ستارگان : N.A مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : خلاصه داستان این فیلم هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد .

 

تیزر فیلم ایرانی در مدت معلوم 2

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم سینمایی در مدت معلوم 2

فیلم ایرانی در مدت معلوم 2 ساخت کشور ایران و در ژانر عاشقانه ، کمدی ، اجتماعی و به کارگردانی رویا شریف و نویسندگی علی میرزایی و تهیه کنندگی محسن جاهد می باشد. اسامی بازیگران فیلم سینمایی در مدت معلوم 2 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد . میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم در مدت معلوم 2

فیلم در مدت معلوم 2 به کارگردانی رویا شریف در تابستان 1400 کلید خورد . این فیلم پس از دریافت مجوز ساخت ، هم اکنون در حال گذراندن مراحل پیش تولید خود است و به محض اتمام مراحل پیش تولید وارد فاز فیلمبرداری میشود . در مدت معلوم 2 با تغییر کارگردان و با ورود بازیگران جدید همراه است .

داستان قسمت دوم در مدت معلوم کاملا متفاوت با فیلم اول است،چرا که قصه قسمت اول به پایان رسیده است و در در مدت معلوم 2 داستانی دیگر با بازیگرانی جدید آغاز می‌ شود.

عوامل سازنده این فیلم اذعان داشتند که در تصمیم‌گیری‌های انجام شده به این نتیجه رسیدند که این فیلم، قسمت سومی نیز داشته باشد. و درحال حاضر قسمت دوم «در مدت معلوم» پروانه ساخت دریافت کرده است.

دلیل ادامه دادن در مدت معلوم تنها موفقیت قسمت اول آن نیست بلکه قصه این ظرفیت را دارد تا در قالب کارهای دیگر ادامه پیدا کند. قسمت دوم این فیلم سینمایی در تهران و یک کشور اروپایی جلوی دوربین خواهد رفت، البته اگر امکان فیلمبرداری در یکی از کشورهای اروپایی مهیا نباشد در یکی از کشورهای همسایه مقابل دوربین خواهد رفت.

تاریخ اکران فیلم ایرانی در مدت معلوم 2 : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد