ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دابلند
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی دابلند

دانلود فیلم ایرانی دابلند

تیزر قرار گرفت دانلود فیلم دابلند 1400
ژانر فیلم : کمدی | خانوادگی | فانتزی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران | گرجستان کارگردان : ابراهیم ابراهیمیان ستارگان : مهدی کوشکی، دیمیتری تاتیشویلی، آنا ماتوآشویلی، بکا تورمانیدزه، سالومه پاقاوا، لاشا کانکاوا، سوفیا سبیشورادزه، تنگیز آوالیشودلی و... مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : ما همه پیپ می کشیم، شما چطور؟...

 

تیزر فیلم ایرانی دابلند

 

معرفی فیلم سینمایی دابلند

فیلم ایرانی دابلند ساخت کشور ایران ـ گرجستان و در ژانر خانوادگی ، کمدی ، فانتزی  و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و نویسندگی سارا سلطانی و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح می باشد. در فیلم سینمایی دابلند بازیگرانی مانند مهدی کوشکی ، دیمیتری تاتیشویلی ، آنا ماتوآشویلی ، بکا تورمانیدزه ، سالومه پاقاوا ، لاشا کانکاوا ، سوفیا سبیشورادزه ، تنگیز آوالیشودلی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم دابلند

فیلم دابلند فیلمی کمدی فانتزی محصول مشترک ایران و گرجستان و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان می باشد که در سال 1397 تولید گردیده است. همچنین زبان فیلم دابلند ، گرجستانی است اما برای اکران با استفاده از بازیگران حرفه ای سینما دوبله شده است. این فیلم که پس از فیلم پیلوت دومین همکاری ابراهیمیان و مصباح است بر اساس فیلمنامه‌ای از سارا سلطانی ساخته شده و فضایی کاملا متفاوت با فیلم‌های قبلی او دارد. مهدی کوشکی تنها بازیگر ایرانی این فیلم است و سایر بازیگران از ستاره های سینمای گرجستانند البته دیگر عوامل فیلم ایرانی هستند. به گفته محمدرضا مصباح تهیه کننده ، این فیلم سینمایی با اینکه در کشور گرجستان ساخته شده ، در چهارچوب قوانین و قواعد فیلمسازی ایران و جهان تولید شده و تمام اصول و ممیزی های فیلم های داخلی را در نظر داشته است. این فیلم قرار است به صورت اینترنتی اکران شود.

 

تصاویری از فیلم سینمایی دابلند

تاریخ اکران فیلم ایرانی دابلند : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


2021/07/27 1,267 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم ایرانی ، فیلم خانوادگی ، فیلم فانتزی ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد