ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی خانه شیشه ای
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی خانه شیشه ای

دانلود فیلم ایرانی خانه شیشه ای

تیزر قرار گرفت دانلود فیلم خانه شیشه ای 1400
ژانر فیلم : خانوادگی | اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : امیر پورکیان ستارگان : بهاره کیان افشار، شهاب مظفری مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : گفته بودم یه روزی حرف میزنم، نگفته بودم؟ الان وقتشه… از این به بعد کنسرت من تو خیابونه نه رو استیج…

 

تیزر فیلم ایرانی خانه شیشه ای

 

معرفی فیلم سینمایی خانه شیشه ای

فیلم ایرانی خانه شیشه ای ساخت کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید امیر سید زاده می باشد. در فیلم سینمایی خانه شیشه ای بازیگرانی مانند بهاره کیان افشار ، شهاب مظفری و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم خانه شیشه ای

فیلم سینمایی خانه شیشه ای فیلمی است با موضوع مافیای موسیقی در ایران و با محوریت فعالیت پاپاراتزی‌ها، که روایتی متفاوت از پشت پرده زندگی شخصی سلبریتی‌ها را به تصویر خواهد کشید.این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان در سال 1400 شروع به ساخت کرده است. پورکیان کارگردانی سریال ممنوعه و سید امیر سید زاده نیز پیش از این فیلم های مادر قلب اتمی و سهیلا شماره 17 را در کارنامه خود دارند. قرار است تعدادی از ستارگان سرشناس و همچنین چهره‌های غیر سینمایی در این فیلم حضور پیدا کنند.

سازندگان فیلم پس از دریافت پروانه ساخت ، به‌زودی و بعد از عادی شدن شرایط ملتهب ناشی از شیوع کرونا، پیش‌تولید و مراحل انتخاب بازیگران را آغاز می کنند تا کار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مقابل دوربین رود.

داستان فیلم خانه شیشه ای درباره یک خواننده آزاده است که با ایستادن در مقابل مافیای موسیقی و افشاگری، قید استیج را میزند.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی خانه شیشه ای

نویسنده و کارگردان: امیر پورکیان / تهیه کننده: سید امیر سید زاده / طراح گریم : محمد رضا گل افشار

تصاویری از فیلم سینمایی خانه شیشه ای

دانلود فیلم ایرانی خانه شیشه ای

تاریخ اکران فیلم ایرانی خانه شیشه ای : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد