ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی جنون
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی جنون

دانلود فیلم ایرانی جنون

دانلود فیلم جنون
ژانر فیلم : ترسناک | درام | اجتماعی | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : کامران قدکچیان ستارگان : میترا حجار، کامبیز دیرباز، آشا محرابی، قربان نجفی، مجید جعفری، مهرناز افلاکیان و... مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : در کنار بنادر خلیج فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام «زار» وجود دارد که یک مراسم جن گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه به آن باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند.بهزاد بر این باور است که روح «برساد» او را تسخیر کرده و این مرد روانپریش با ورود به خلوت غزل ماجراهایی دلهره‌آور پیش می‌آورد و...

 

تیزر فیلم ایرانی جنون

 

معرفی فیلم سینمایی جنون

فیلم ایرانی جنون ساخت کشور ایران و در ژانر ترسناک ، اجتماعی ، درام  و به کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی پیمان عباسی می باشد. در فیلم سینمایی جنون بازیگرانی مانند میترا حجار، کامبیز دیرباز ، آشا محرابی ، قربان نجفی ، مجید جعفری ، مهرناز افلاکیان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم جنون

پروژه تولید فیلم سینمایی جنون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1396 و به تهیه کنندکی موسسه رسانه‌های تصویری به عنوان یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی کلید خورد. همچنین کامران قدکچیان پیش از این فیلم جانان را روی پرده داشت که در ژانر کمدی تولید گردیده بود.

این کارگردان سینما با اشاره به نحوه شکل گیری داستان این فیلم بیان کرد: یک قصه درباره آن به من پیشنهاد شد که بعد از برخی از تحقیقات برای اینکه بدانم آیا راه را درست می روم یا خیر از مستندهایی که درباره این مراسم ساخته شده بود از جمله مستند ناصر تقوایی استفاده کردم. به همین دلیل با اطمینان می گویم که تمام اتفاقاتی که در فیلم رخ داده است، واقعی است ولی من آن را به صورت یک فیلم ساخته‌ام.

وی با اشاره به اینکه در لحظه هایی از این فیلم مخاطب دچار ترس می شود، توضیح داد: تجربه ترس در جنون مانند ترس و وحشت در فیلم های فرنگی نیست و مخاطب نباید انتظار داشته باشد که ناگهان یک خنجر در شکم کسی فرو رود و یا یک موجود عجیب و غریب از آسمان در بدن کسی برود.

علاوه بر آن افزود : زمانی می توان یک فیلم در ژانر وحشت ساخت که مردم به داستان آن اعتقاد داشته باشند و بارها آن را شنیده و از آن ترسیده باشند، اما مساله اینجا است که در فرهنگ داستانی ایران تنها موجود ترسناک جن است و ما تنها می توانیم با مضمون جن فیلم بسازیم. قدکچیان در پایان تاکید کرد: بی شک برای جنون گروه سنی در نظر گرفته می شود. هرچند ممکن است این مساله ما را با ریزش مخاطب مواجه کند اما با توجه به مضمون داستان این کار الزامی است.

 

 

سایر عوامل فیلم ایرانی جنون

کارگردان و تدوین: کامران قدکچیان / نویسنده: پیمان عباسی / مجری طرح: مهدی گلی زاده / مدیر فیلمبرداری: محمد افسری / طراح چهره پردازی: رسول سیدعربی / طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند / طراح جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان / طراح جلوه های ویژه کامپیوتری: نیما مهدیان / مدیر تولید: جعفر صمدی / صدابردار: بهمن حیدری / صداگذاری و طراحی و ترکیب صدا: بهمن حیدری ، مهدی جمشیدیان / آهنگساز: یحیی سپهری شکیب / مدیر تدارکات: مسعود شرفی کیا

 

تصاویری از فیلم سینمایی جنون

دانلود فیلم ایرانی جنون دانلود فیلم ایرانی جنون

گزارش خرابی لینک

2021/08/17 4,688 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم ترسناک ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد