ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی تومان
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی تومان

دانلود فیلم ایرانی تومان

دانلود فیلم تومان
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : مرتضی فرشباف ستارگان : میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی، حامد نجابت، سجاد بابایی مدت زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه
خلاصه داستان : داستان این فیلم دربارهٔ فردی است که از راه قمار اسب و فوتبال تلاش می‌کند یک شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد.

 

تیزر از فیلم سینمایی ایرانی تومان

 

معرفی فیلم تومان

فیلم ایرانی تومان ساخت کشور ایران و در ژانر درام ، اجتماعی و به کارگردانی و نویسندگی مرتضی فرشباف و به تهیه کنندگی سعید سعدی می باشد. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

مرتضی فرشباف نویسنده و کارگردان فیلم تومان در مصاحبه ای گفت: در بخش نمایش نیز به طور معمول موزیک به جشنواره ملی فیلم فجر و برلین ارائه داد داد. پخش کننده این فیلم یک شرکت فرانسوی است که به تازگی پخش بین المللی فیلم را شروع کرده است. این فیلم طی هشتاد روز فیلمبرداری شده و تمام لوکیشن های فیلم در بندر ترکمن و گنبد کاووس انتخاب شده است و به تازگی ، مراحل پس از تولید نیز به اتمام رسیده است. فیلم تومان برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 98 رونمایی و اکران می شود.

او در ادامه گفت: این فیلم در مورد جوانان جاهل طلب برای پیدا کردن راهی است که باعث می شود میانبر بزنید و وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشید به همین دلیل دست در قمار ایجاد کنید تا در یک مدت زمان کوتاه تر اگر طبقه بندی اجتماعی خود را عوض کنید و از آن استفاده کنید طبقه پایین به طبقه بالا بیایند.

بازیگران سرشناس و مشهور فیلم ایرانی تومان: میرسعید مولویان ، مجتبی پیرزاده ، پردیس احمدیه ، ایمان صیاد برهانی ، حامد نجابت ، سجاد بابایی به هنرنمایی پرداخته اند.

 

افتخارات فیلم سینمایی تومان

*برنده بهترین فیلمبرداری: مرتضی نجفی

*نامزد بهترین کارگردانی: مرتضی فرشباف

*نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد: میرسعید مولویان

*نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: مجتبی پیرزاده

*نامزد بهترین صدابردار و صداگذار: رشید دانشمند و امین شریفی

 

سایر عوامل فیلم ایرانی تومان

کارگردان: مرتضی فرشباف / تهیه کننده: سعید سعدی / نویسنده: مرتضی فرشباف / برنامه‌ریز: اسما ابراهیم‌زادگان / دستیاران اول کارگردان: حسن لبافی ، محمد ثقفی / بازنویس نهایی فیلمنامه: مهیار حمیدیان / دستیار فیلمنامه نویس: آزاده آبادپور / مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی / دستیار فیلمبردار: رضا نوروزی / طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان / طراح صحنه: مرتضی فربد / طراح لباس: مارال جیرانی / مدیر صدابرداری: رشید دانشمند / موسیقی: محمدرضا حیدری / تدوین: مهدی سعدی / جلوه‌های ویژه بصری: محمدرضا حیدری / صداگذار: بابک شکیبا / طراح پوستر ، تیتراژ ، گرافیک‌های رایانه‌ای: سعید فروتن

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی تومان

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های ایرانی جدیددانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم های ایرانی 1399 

گزارش خرابی لینک

2022/06/04 6,068 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد