ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی تفریق
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی تفریق

دانلود فیلم ایرانی تفریق

نامزد 2 جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی دانلود فیلم تفریق
ژانر فیلم : کمدی | اجتماعی | خانوادگی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1402 محصول : ایران کارگردان : مانی حقیقی ستارگان : نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، سهیلا رضوی، سعید چنگیزیان، علی باقری، اسماعیل پوررضا، وحید آقاپور، فرهام عزیزی، گیلدا ویشکی مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه
خلاصه داستان : فیلم تفریق در مورد زن و شوهری به نام فرزانه و جلال است که به وجود یک زوج از نظر ظاهری و سنی درست مثل خودشان به نام‌های بیتا و محسن پی می‌برند. اما هیچ ارتباط خونی بینشان نیست. شرایط با گذر زمان برای هر چهار نفر سخت و پیچیده می‌شود…

 

تیزر فیلم ایرانی تفریق

 

معرفی فیلم سینمایی تفریق

فیلم ایرانی تفریق ساخت کشور ایران و در ژانر کمدی ، اجتماعی ، درام  و به کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی امیررضا کوهستانی و تهیه کنندگی مجید مطلبی می باشد. در فیلم سینمایی تفریق بازیگرانی مانند نوید محمدزاده ، ترانه علیدوستی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم تفریق

تولید فیلم تفریق که هشتمین فیلم مانی حقیقی در مقام کارگردانی است ، در سال 1399 آغاز شد.

مانی حقیقی ساخت فیلم پنجاه کیلو آلبالو ، پذیرایی ساده و اژدها وارد می شود را در کارنامه دارد و با 2 فیلم آخر خود توانست در بخش مسابقات جشنواره برلین حضور یابد.

پیش از این، خبر حضور پریناز ایزدیار در این فیلم اعلام شده بود و انتظار میرفت که پریناز ایزدیار جزء نقش های اصلی این فیلم باشد اما به دلیل شرایطی که کرونا بر تولیدات سینمایی حاکم کرد و تغییر زمان ساخت پروژه‌هایی که ایزدیار متعهد به حضور در آن بودند، ایزدیار ناچار شد از حضور در تفریق انصراف بدهد و ترانه علیدوستی جایگزین وی شد.این اولین همکاری نوید محمدزاده با مانی حقیقی است.

مراحل پایانی پیش‌تولید و تولید فیلم تفریق پس از صدور پروانه ساخت آغاز شد و فیلمبرداری تفریق پس از چند ماه پیش ‌تولید شروع شد.

اخبار جدید :فیلمبرداری تفریق به پایان رسید و این فیلم پس از گذراندن مراحل فنی و پایانی ساخت شد و بعد از دریافت پروانه نمایش به اکران درخواهد آمد.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی تفریق

کارگردان: مانی حقیقی / تهیه‌کننده: مجید مطلبی / نویسنده : امیررضا کوهستانی

 

تصاویری از فیلم سینمایی تفریق

دانلود فیلم ایرانی تفریق دانلود فیلم ایرانی تفریق

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد