ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی بندربند
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی بندربند

دانلود فیلم ایرانی بندربند

تیزر قرار گرفت + تندیس طلایی ببر بنگال ، جایزه نتپک دانلود فیلم بندربند
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : همه سنین سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : منیژه حکمت ستارگان : امیرحسین طاهری، پگاه آهنگرانی، رضا کولغانی، مهلا موسوی و... مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه
خلاصه داستان : مهلا، امیر و نوید مصمم هستند در یک مسابقه موسیقی در تهران شرکت کنند به این امید که با پیروزی در آن، راه رسیدن به جایگاه‌های بین‌المللی برایشان هموار شود. اما سفر آن‌ها به دلیل سیل و ویرانی‌های ناشی از آن به آسانی صورت نمی‌گیرد. با ابن حال آن‌ها هنوز هم امید خود را زنده نگه می‌دارند، اما هر راهی که می‌روند به یک بن بست در سرزمین سیل زده منجر می‌شود که ...

 

تیزر فیلم ایرانی بندربند

 

معرفی فیلم سینمایی بندربند

فیلم ایرانی بندربند ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام و به کارگردانی فرهاد فزونی و منیژه حکمت و نویسندگی منیژه حکمت و مصطفی زندی و تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی می باشد. در فیلم سینمایی بندربند بازیگرانی مانند امیرحسین طاهری ، پگاه آهنگرانی ، رضا کولغانی ، مهلا موسوی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم بندربند

فیلم سینمایی بندربند فیلمی اجتماعی، خانوادگی و درام به کارگردانی فرهاد فزونی و  منیژه حکمت است که در سال 1399 تولید شده است.

فیلم بندربند موفق شد تندیس طلایی ببر بنگال را در بخش نوآوری در فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته دریافت کند؛ این فیلم در بیش از 30 رویداد سینمایی به نمایش درآمده و تاکنون دو جایزه، تندیس طلایی ببر بنگال و جایزه نتپک، را از آن خود کرده است.

این فیلم پس از حضور در جشنواره‌هایی چون تورنتو، زوریخ، میل ولی، بسفر، هاینان آیلند و غیره و کسب جایزه بهترین فیلم در جشنواره کلکته، توسط شرکت ایریماژ که توزیع بین‌المللی فیلم را به عهده داشت، برای پخش در کانادا به شرکت مانگرل میدیا واگذار شد.

 

 

سایر عوامل فیلم ایرانی بندربند

کارگردان هنرى: فرهاد فزونى / مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند / تدوین: نوید توحیدی / موسیقی متن: فرشاد فزونی / طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی / طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونى / طراح لباس: ندا نصر / صدابردار: محمد حسین کاوه / مدیرتولید: جعفر عروجی / جانشین تولید: داریوش حکمت / پشتیبانی تولید: افروز شادکی.

 

تصاویری از فیلم سینمایی بندربند

دانلود فیلم ایرانی بندربند دانلود فیلم ایرانی بندربند

تاریخ اکران فیلم ایرانی بندربند : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


2022/03/08 1,176 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد