ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی برمودا
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی برمودا

دانلود فیلم ایرانی برمودا

در حال اکران دانلود فیلم برمودا
ژانر فیلم : کمدی | اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : رهبر قنبری ستارگان : بهنوش بختیاری، رضا مولایی، شهرزاد کمال زاده، شیرین ولی پور، علیرضا پاکزاد، سارا بهارلو، حدیثه کرمی، مجید لیاقت، ابوالفضل خوشبخت، مریم وطن پور، مهدیه خوشبخت، نسیم بهشتی، رامین شیروانی مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه
خلاصه داستان : داستان روایتی خیالی و طنز از زندگی یکی از مدیران دولتی است که از زد و بند و ارتباطات خود استفاده کرده و توانسته است ثروتی نجوبی را به دست آورد و امروز در حوادث و اتفاقاتی فانتزی با وجدان خود درگیر می شود و عذاب وجدان می گیرد و درصدد جبران بر می آید.

تیزر فیلم سینمایی ایرانی برمودا

 

معرفی فیلم برمودا

فیلم ایرانی برمودا ساخت کشور ایران و در ژانر کمدی ، اجتماعی و به کارگردانی رهبر قنبری و نویسندگی و تهیه کنندگی محمد رضا صباح می باشد. در فیلم سینمایی برمودا بازیگرانی مانند بهنوش بختیاری ، رضا مولایی ، شهرزاد کمال زاده و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

برمودا مشکلات سیاسی و اجتماعی مردم را در قالب یک فیلم ساده نشان می دهد و پیام خود را به طور کاملا واضح به مخاطبین می رساند حتی کافی است فقط خلاصه این فیلم را بخوانید(یک شبه رسیدن به ثروتی هنگفت شاید جزو آشناترین خبرهایی است که این روزها تیتر رسانه ها و روزنامه هاست و ذهن شما را ناخود آگاه به سمت اختلاس و زیرمیزی سوق می دهد.کاملا درست است اینبار هم پای یک مدیردرمیان است.برای دیدن درگیری فیزیکی این مدیر با وجدان خود همراه ما باشید.) تا متوجه شوید مضمون کامل آن چیست و چه هدفی دارد این سینمایی در اکران خود استقبال قابل قبولی را از خود داشت و توانست مسیر موفقیت را همانند سایر فیلم های سنمایی دوره اش طی کند.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی برمودا

کارگردان: رهبر قنبری / تهیه کننده و نویسنده: محمد رضا صباح / مدیر پروژه: فهیمه شهرابی / مدیرفیلمبرداری: فریدون شیردل / مدیر تولید: محمد حیدرقلی / برنامه ریز: بابک نبی زاده / مدیر صدابرداری: روح الله جعفر بگلو / طراح گریم: سودابه خسروی / طراح لباس: مهناز غنی / تدوین: اسماعیل ترکزاد / دستیار تهیه: علی نوروز قزوینی / مشاور تهیه کننده: سیاوش مفیدی / دستیار اول کارگردان: امیررحمت حیدری / دستیار دوم کارگردان: امیر کرمی / منشی صحنه: حدیثه کرمی / مدیر تدارکات: مهدی عباسی / عکاس: بهرنگ دزفولی / فیلمبردار پشت صحنه: مهسا طیب طاهر / روابط عمومی: محمدعلی مقدسی

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی برمودا

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های ایرانی 1399 – دانلود فیلم های جدید ایرانیدانلود فیلم ایرانی خنده دار


2020/12/12 2,916 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد