ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی آنیما
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی آنیما

دانلود فیلم ایرانی آنیما

منتخب چهل و چهارمین دوره جشنواره جهانی سائوپولو دانلود فیلم ایرانی آنیما
ژانر فیلم : عاشقانه | اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : شهاب گلچین ستارگان : جوانه دلشاد، مرتضی محمدی، پریسا خواجه‌ دهی، حمید عباسی مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : داستان درباره پسر جوانی است که بعد از سالها به دنبال عشق دوران کودکی اش می رود...

 

تیزر فیلم ایرانی آنیما

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم سینمایی آنیما

فیلم ایرانی آنیما ساخت کشور ایران و در ژانر عاشقانه ، اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی شهاب گلچین می باشد. در فیلم سینمایی آنیما بازیگرانی مانند جوانه دلشاد ، مرتضی محمدی ، پریسا خواجه‌ دهی ، حمید عباسی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم آنیما

پروژه ساخت فیلم آنیما به کارگردانی شهاب گلچین در سال 1398 کلید خورد و تصویربرداری این فیلم مهر ماه 1398  آغاز و به مدت یک ماه انجام شد. لوکیشن فیلم تالش و ارتفاعات تالش مانند روستای شاه میلرزان گیسوم ، جاده اسالم به خلخال بوده است . شهاب گلچین که کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است پیش از این بیش از بیست فیلم کوتاه و یک فیلم مستند بلند ساخته و این نخستین فیلم سینمایی اوست. این هنرمند هم اکنون در حال ساخت فیلم سینمایی دومش به نام سوگ است .

داستان فیلم آنیما درباره پسر جوانی است که بعد از سالها به دنبال عشق دوران کودکی اش می رود و در مسیر پیداکردن او اتفاقات بسیاری را تجربه میکند.

آنیما منتخب چهل و چهارمین دوره جشنواره جهانی سائوپولو برزیل شد.جشنواره سائوپولو برزیل یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم امریکای جنوبی است که از تاریخ ۲۲ اکتبر تا ۴ نوامبر برگزار میشود و اخیرا به دلیل کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود.

 

 

تصاویری از فیلم سینمایی آنیما

دانلود فیلم ایرانی آنیما

تاریخ اکران فیلم ایرانی آنیما : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


2021/07/27 1,218 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام ، فیلم عاشقانه
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد