ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی آتابای
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی آتابای

دانلود فیلم ایرانی آتابای

نامزد دریافت 5 سیمرغ بلورین دانلود فیلم آتابای 1401
ژانر فیلم : اجتماعی | عاشقانه | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : نیکی کریمی ستارگان : جواد عزتی، مه لقا مینوش زاد، سحر دولتشاهی، یوسف دریادل، هادی حجازی فر، دانیال نوروش، معصومه ربانی نیا مدت زمان : 1 ساعت و 50 دقیقه
خلاصه داستان : داستان فیلم آتابای قصه عاشق دلشکسته ای را به تصویر می کشد مربوط به عاشق پیشه ایست به نام کاظم که در روستایشان وی را آتابای می خوانند و با خواهر زاده اش زندگی میکند. او تحصیلات خود را در دانشگاه هنر و در رشته معماری به خاطر عشق نافرجامش نیمه کاره رها کرده و به روستا بازگشته است و در کنار پدر و خواهرزاده اش زندگی می کند. پروژه ویلایی را برای فردی آغاز می کند که با دیدن دختری دوباره حسی در درون آتابای بیدار می شود. سیما متوجه این حس می شود اما …

 

تیزر فیلم سینمایی ایرانی آتابای

 

معرفی فیلم آتابای

فیلم ایرانی آتابای ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام ، عاشقانه و به کارگردانی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حسن مصطفوی می باشد. در فیلم سینمایی ایرانی آتابای ستارگانی مانند جواد عزتی ، سحر دولتشاهی ، هادی حجازی فر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم ایرانی آتابای

فیلم ایرانی آتابای مانند فیلم های با استاندارد بالا و با بازی‌های مناسب و نماهای جذاب و دیدنی و لوکیشن آن در مناطق تاریخی خوی مانند بارگاه شمس تبریزی، بازار و مرز رازی فیلمبرداری می شود. روابط فیلم تقریبا خوب از کار درآمده است اما حجم بسیار زیاد دیالوگ‌ها به زبان ترکی مخاطب غیر ترک زبان را از همراهی با فیلم دور می‌کند. همچنین داستان اصلی دیر شروع می‌شود و داستان‌های فرعی گیرایی آنچنانی ندارند و تنها چیزی جز چند نمای دیدنی از نظر بصری و دیالوگ‌هایی که هیچ پیشبردی در روند داستان ندارند نمی‌بینیم. منطق روایی سست و بدون دلایل روشن است. با این حال نقطه قوت فیلم را می‌توان کارگردانی قابل قبول نیکی کریمی دانست که یک گام بلند رو به جلو برای او محسوب می‌شود.

آتابای، مردی تندمزاج ، بدقلق ، درون‌گرا ، درعین‌حال به‌شدت مهربان است. آتابای با همین اشارات کوچک و گذرا در فیلم‌نامه، پیش‌زمینه مناسبی از جایگاه شخصیت اصلی‌اش به بیننده می‌دهد و با نشان دادن عقده‌ها، ترس‌ها و خاطرات چرکین این مرد، او را به شخصیتی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند که به‌تنهایی می‌تواند بیننده را در تمام‌مسیر قصه با خود همراه کند.

 

افتخارات فیلم سینمایی آتابای

* برنده بهترین نقش مکمل مرد: جواد عزتی

* نامزد بهترین فیلمبرداری: سامان لطفیان

* نامزد بهترین موسیقی : حسین علیزاده

* نامزد بهترین کارگردانی: نیکی کریمی

* نامزد بهترین فیلم: نیکی کریمی

 

سایر عوامل فیلم ایرانی آتابای

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی آتابای

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم ایرانی 1399دانلود فیلم های ایرانی جدیددانلود فیلم های ایرانی 

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط حسین پاشافام در 25 سپتامبر 2022 ارسال پاسخ

آقا لیاقت عالی بیردنه سیز
تشکر الیرم از داداشلاریم هادی حجازی فر و جواد عزتی