ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer دوبله فارسی

دوبله فارسی برنده اسکار 2024 دانلود فیلم اوپنهایمر 2023
ژانر فیلم : تاریخی | بیوگرافی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 9 محصول : آمریکا کارگردان : Christopher Nolan ستارگان : Cillian Murphy, Florence Pugh, Jack Quaid, Matthew Modine مدت زمان : 2 ساعت و 45 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer: فیلم به نمایش ساخت بمب اتم در دوران جنگ جهانی دوم در آمریکا توسط جولیوس رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی که به «پدر بمب اتمی» مشهور است می‌پردازد.

 

تریلر فیلم 2023 Oppenheimer

 

معرفی فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

فیلم اوپنهایمر 2023 (Oppenheimer) ساخت کشور آمریکا و در ژانر تاریخی ، بیوگرافی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان می باشد. در فیلم اوپنهایمر 2023 بازیگرانی مانند کیلین مورفی، فلورانس پیو، جک کواید، متیو مودین و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

اوپنهایمر نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم هیجانی، بهترین فیلم درام، بهترین تدوین صدا در یک اسپات تلویزیونی، و بهترین اسپات تلویزیونی هیجانی شد. همچنین این فیلم، برنده بهترین درام، بهترین تریلر بلاک باستر تابستان 2023 و بهترین تدوین صدا در جوایز تریلر طلایی 2023 شد. این فیلم در ششمین جوایز فیلم میان فصل انجمن منتقدان هالیوود مقام دوم مورد انتظارترین فیلم شد.

 

نقد و بررسی از فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

سم تامپسون در رابطه با این فیلم نوشت:

عملکرد بسیار عالی جوایز بی عیب و نقص کیلیان مورفی در سطح جدیدی قرار دارد. هر بازیگری در این گروه غنی بازیگران در رأس بازی خود قرار دارد. کار تحسین برانگیز کریستوفر نولان قابل توجه است و اجرای چشم انداز خود توسط هویت ون هویتما نفس‌گیر می‌باشد.

 

روزنامه تلگراف نیز در رابطه با اثر جدید نولان گفت:

من از اینکه در مورد اوپنهایمر کاملاً خجالتی و مرموز باشم می‌ترسم و حرفم را صریح می‌زنم. همین که از سینما بیرون آمدم می‌گویم این یک ناک اوت کامل است که مغزم را مانند یک هسته پلوتونیوم پرپیچ و خم باز کرد و باعث شد تا در تیتراژ پایانی آنطور که می‌توانم هق هق بزنم.

 

کلاریس لاری (Independent):

«اوپنهایمر» بهترین و هیجان‌انگیزترین اثر کریستوفر نولان است. داستانی فوق‎العاده نگران‌کننده، روایت‌شده با نگاهی سنتی به ساخت و ساز و تصورات سینمایی. نولان در این فیلم با یکی از جنجالی‌ترین میراث قرن بیستم،رابرت اوپنهایمر، همچون پازلی که منتظر حل شدن است، رفتار می‌کند. کیلین مورفی با چشمانش هر سکانس را روشن می‌کند، اما قدرت اصلی از آن رابرت داونی جونیور است.

 

دیوید رونی (The Hollywood Reporter):

این یک اثر گرانبها، شجاعانه و فکرشده است که اکنون تقریباً در استودیوها منقرض شده. فیلم کاملاً تناقض‌های یک غول ذکاوت را در آغوش کشیده که همچنین فردی عمیقاً دارای نقص بوده و میراث خود را با تردیدش در رابطه با دستاورد شگفت‌انگیزی که جای او را در کتاب‌های تاریخی جای داده است، دچار پیچیدگی‌هایی می‌کند.

 

تصاویری از فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer دوبله فارسی دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer دوبله فارسی

دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer دوبله فارسی دانلود فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود بهترین فیلم و سریال های 2021 و 2022

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد