ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم اریک استونهرت 2022 Erik Stoneheart دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم اریک استونهرت 2022 Erik Stoneheart دوبله فارسی

دانلود فیلم اریک استونهرت 2022 Erik Stoneheart دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم اریک استونهرت 2022
ژانر فیلم : ماجراجویی | خانوادگی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 7.1 محصول : آمریکا کارگردان : Joe Lewis ستارگان : Herman Avandi, Nickel Bösenberg, Jerome Funk مدت زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه
خلاصه داستان : اریک متقاعد شده است که سنگی برای قلب دارد. به همین دلیل برایش مهم نیست که والدینش برای او وقت ندارند یا دوست واقعی ندارد. وقتی خانواده‌اش به ویلایی نقل مکان می‌کنند که از عمه برونهیلدا به ارث رسیده‌اند، او متوجه می‌شود که خانواده دیگری در آنجا زندگی می‌کنند - ماریا و پدرش که والدین اریک می‌خواهند آنها را بیرون کنند. هنگامی که خانواده اخطاریه اخراج دریافت می کنند، ماریا نقشه مخفی خود را برای بازگرداندن مادر گمشده خود برای نجات آنها فعال می کند. آنها با هم به سفری خارق‌العاده به In-Between-World می‌رسند و اریک می‌آموزد که پوشیدن قلب سنگی چقدر سخت است.

 

معرفی فیلم اریک استونهرت 2022 Erik Stoneheart

فیلم اریک استونهرت 2022 (Erik Stoneheart) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی، خانوادگی و به کارگردانی و نویسندگی جو لوئیس می باشد. در فیلم اریک استونهرت 2022 بازیگرانی مانند هرمان آوندی، نیکل بوزنبرگ، جروم فانک و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های ماجراجویی جدید

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم اریک استونهرت 2022 Erik Stoneheart

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد