ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی آن شب
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی آن شب

دانلود فیلم ایرانی آن شب

دانلود فیلم آن شب
ژانر فیلم : رازآلود | ترسناک مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1399 محصول : ایران | آمریکا کارگردان : کوروش آهاری ستارگان : شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم، جیا مورا مدت زمان : 1 ساعت و 33 دقیقه
خلاصه داستان : داستان فیلم درباره زن و شوهر جوانی است که تازگی به آمریکا مهاجرت کرده اند. در شبی بعد از یک مهمانی آن دو به منزل برمی گردند که در مسیر راه را گم می ‌کنند. بعد از آن برای گذراندن شب به هتلی در نزدیکی جاده می روند و آنجا برای آنان اتفاقاتی رخ می دهد.

 

تیزر فیلم سینمایی ایرانی آن شب

 

معرفی فیلم آن شب

این فیلم اولین فیلم کوروش آهاری، محصول مشترک سینمای ایران و آمریکاست. یک فیلم ترسناک که کمپانی فیلمسازی تازه ‌تاسیس شهاب حسینی آن را تولید کرده است. همین‌که یک فیلمساز جوان و تازه ‌کار تصمیم می‌گیرد یک فیلم ترسناک برای سینمای ایران بسازد، اقدامی شجاعانه محسوب می‌شود.این فیلم در کشور آمریکا جلوی دوربین رفته و به همین خاطر برخی از بازیگران و عوامل پشت دوربین آن آمریکایی هستند.این فیلم قرار تکمیل شدن مراحل ساختش هم در سینماهای ایران و هم در سینماهای جهانبه اکران عمومی برسد.

یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم و سرمایه‌گذار آن آمریکایی است که مسئولیت پخش بین المللی آن را نیز بر عهده دارد و این نکته باعث شده است تا فروش جهانی فیلم بتواند امیدوار کننده باشد. این فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره سینه کوئست آمریکا در بخش نگاه ویژه به سینمای جهان در روز هشتم مارچ اولین نمایش خود را داشت.

 

اخبار جدید فیلم آن شب

فیلم ایرانی آن شب در بهمن ‌ماه در آمریکا اکران می شود. شرکت آی ‌اف ‌سی میدنایت وظیفه ی توزیع این فیلم ترسناک روانشناسی را در بازارهای خارجی برعهده دارد.

 

نقد و بررسی فیلم ایرانی آن شب

یکی از نکات مهمی که درباره آن شب باید به‌آن اشاره کرد، استفاده سازنده از تاریخ سینما است. وجه برتری روایت و داستان‌گویی آن شب در مقایسه با فیلم‌های ترسناک ایرانی، دقیقا در تلاش برای خلق تعلیقی هیچکاکی است، نه ترسی عمومی. یک صحنه می‌تواند ترسناک باشد یا این‌که تعلیق ایجاد کند تا ترس در دل تماشاگر نهادینه شود و در گستره فیلم، حتی عادی‌ترین دقایق آن، مخاطب را رها نکند. و باور کنید که فهم و اجرای مکانیسم پیچیده تعلیق هیچکاکی اصلا آسان نیست.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی آن شب

کارگردان: کوروش آهاری / نویسنده: کوروش آهاری، میلاد جرموز / تهیه کنندگان: محمد درمنش ، الکس بروتو ، جفری الارد ، شریل استارولاکیس / مجری طرح: محسن درمنش ، شریل استارولاکیس / مدیر فیلمبرداری: مازیار مکانی / طراح صحنه: جنیفر دهقان / طراح لباس: مریم راسخ / مدیر تولید: مایکل زمپینو / طراح گریم: بابک اسکندری / مدیر صدابرداری: ارمین کارباف / مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: محمد مطلق / منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان / عکاس: نیاز پرورش

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی آن شب

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم ایرانی جدیددانلود فیلم های ایرانی 1400 

 

گزارش خرابی لینک

2021/07/12 5,630 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم ایرانی ، فیلم ترسناک ، فیلم معمایی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد