ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم آخرین نگهبان Last Sentinel 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم آخرین نگهبان Last Sentinel 2023

دانلود فیلم آخرین نگهبان Last Sentinel 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم آخرین نگهبان 2023
ژانر فیلم : درام | هیجان انگیز | معمایی | علمی تخیلی مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 5.3 محصول : انگلیس کارگردان : Tunnel Tom ستارگان : Keith Bosworth, Lucien Laviscount, Thomas Kerchman مدت زمان : 1 ساعت 55 دقیقه
خلاصه داستان : تغییرات آب و هوایی کنترل نشده و افسارگسیخته که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد، باعث افزایش فاجعه‌آمیز دما شده است. در این میان یک جوخه از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه به عنوان آخرین سنگر ایستاده‌اند و از سرزمین خود در برابر تهاجم دشمنی که هرگز ندیده‌اند، دفاع می‌کنند. اما تنش میان سربازان زمانی تشدید می‌شود که یک قایق مرموز به محدوده آن‌ها نزدیک می‌شود. آیا این قایق همان کمکی است که آن‌ها مدت‌هاست منتظر آن بوده‌اند یا چیزی بسیار شوم در انتظارشان است؟

 

تریلر فیلم Last Sentinel 2023

معرفی فیلم آخرین نگهبان Last Sentinel 2023

فیلم آخرین نگهبان Last Sentinel) 2023) ساخت کشور انگلیس و در ژانر درام ، هیجانی ، علمی تخیلی ، معمایی و به کارگردانی تانل توم و نویسندگی مالاچی اسمیت می باشد. در فیلم آخرین نگهبان 2023 بازیگرانی مانند کیت باسورث، لوسین لاویسکونت، توماس کرچمان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های هیجان انگیز

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط سهراب در 10 ژوئن 2023 ارسال پاسخ

فیلم به سبک فیلم هندی بود .