ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم آخرین جنگجو The Last Warrior: Root of Evil 2021 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم آخرین جنگجو The Last Warrior: Root of Evil 2021

دانلود فیلم آخرین جنگجو The Last Warrior: Root of Evil 2021 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم آخرین جنگجو: ریشه شر 2021
ژانر فیلم : ماجراجویی | فانتزی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 5.9 محصول : روسیه کارگردان : Dmitriy Dyachenko ستارگان : Viktor Khorinyak, Mila Sivatskaya, Ekaterina Vilkova مدت زمان : 1 ساعت 59 دقیقه
خلاصه داستان : داستان این فیلم با برقراری صلح و آرامش در بلگوری، بعد از شکست شیطان آغاز می شود. «ایوان» که دارای شهرت به سزا و شایسته ای است، با کمک و همراهی خانواده، دوستان و شگفتی های کوچک دنیای مدرن، زندگی راحتی دارد. از طرفی دیگر، شمشیر جادوییش به او توانایی های بیشتری می دهد. اما پس از مدتی، شیطان ظهور می کند و وجود دنیای جادویی را به خطر می اندازد. به همین دلیل، ایوان و دوستان قدیمی و رقبای جدیدش، باید برای مقابله با دشمنان و بازگرداندن صلح به بلگوری تلاش کنند.

 

تریلر فیلم The Last Warrior: Root of Evil 2021

معرفی فیلم آخرین جنگجو The Last Warrior: Root of Evil 2021

فیلم آخرین جنگجو: ریشه شر The Last Warrior: Root of Evil) 2021) ساخت کشور روسیه و در ژانر ماجراجویی ، فانتزی و به کارگردانی و نویسندگی دیمیتری دیاچنکو می باشد. در فیلم آخرین جنگجو: ریشه شر 2021 بازیگرانی مانند ویکتور خورینیاک ، میلا سیواتسکایا ، اکاترینا ویلکووا و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم آخرین جنگجو The Last Warrior: Root of Evil 2021

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط Aghil در 1 ژوئن 2021 ارسال پاسخ

سلام.جسارتا سانسوره یا نه!؟