ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال کره ای لیست پخش مخفی Secret Playlist 2023
گیم کالا - خرید بازی
Secret-Playlist-2023

دانلود سریال کره ای لیست پخش مخفی Secret Playlist 2023

تریلر رسمی قرار گرفت دانلود سریال کره ای لیست پخش مخفی 2023
ژانر فیلم : درام | عاشقانه | کمدی | موسیقی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : N.A محصول : کره جنوبی کارگردان : Kim Jong Chung ستارگان : Kim Hyang-gi, Shin Hyun-sung, Yoon Oh, Kang Sung-yeon
خلاصه داستان : در سریال لیست پخش مخفی Secret Playlist 2023 هانجو در ظاهر یک دانشجوی معمولی است اما در واقع او هویت خود را به عنوان یک هنرمند جدید با نام مستعار PLII از همه پنهان می‌کند. در این میان زمانی که یکی از اعضای محبوب یک گروه موسیقی به نام لوی متوجه استعداد PLII شده و درخواست همکاری می‌کند، هانجو هر کاری انجام می‌دهد تا هویت مخفی خود را حفظ کند، اما با نزدیک‌تر شدن این دو در کار روی یک پروژه کلاسی، واقعیت هانجو شروع به آشکار شدن می‌کند. حال باید دید آیا لوی راز هانجو را کشف خواهد کرد؟

 

تریلر سریال Secret Playlist 2023

 

معرفی سریال لیست پخش مخفی Secret Playlist 2023

سریال لیست پخش مخفی Secret Playlist ) 2023) ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر عاشقانه، دراماتیک، موسیقی، کمدی و به کارگردانی و نویسندگی کیم جونگ چانگ می باشد. در سریال لیست پخش مخفی 2023 بازیگرانی مانند کیم هیانگ-گی، شین هیون سونگ، یون اوه، کانگ سونگ یون و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود سریال های جدید خارجی دوبله فارسی 2022 و 2023 – دانلود فیلم های درام


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد