ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال کره ای دکتر زندان Doctor Prisoner
گیم کالا - خرید بازی
دانلود سریال کره ای دکتر زندان Doctor Prisoner

دانلود سریال کره ای دکتر زندان Doctor Prisoner

دکتر زندان : قسمت 10 از فصل 1 اضافه شد
ژانر فیلم : درام | معمایی | هیجانی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 7.7 محصول : کره جنوبی ستارگان : Byeong-cheol Kim, Min Namkoong, Nara مدت زمان : 33 دقیقه
خلاصه داستان : سریال دکتر زندان (Doctor Prisoner) داستان این سریال حول محور یک پزشک فوق العاده و یک متخصص ماهر، که بیماران خود را با تمام ارادت و بدون تبعیض درمان می کند، میچرخد. با این حال، مجوز پزشکی وی به دلیل یک حادثه قصور پزشکی به حالت تعلیق درآمده. وی سپس گواهینامه خود را به عنوان یک متخصص داخلی دریافت می کند و برای کار در یک زندان درخواست می کند، جایی که برنامه او کمک به همه افراد در آنجا، افراد مشهور که به دلیل مصرف مواد مخدر دستگیر شده اند، ستاره های ورزشی بازنده در قمار، با هدف نهایی انتقام گرفتن از بیمارستانی که او را بیرون انداخته است. برای این کار، او از شر رئیس پزشک موجود زندان خلاص شده و جای او را میگیرد.

 

تریلر سریال کره ای Doctor Prisoner

 

معرفی سریال دکتر زندان Doctor Prisoner

سریال دکتر زندان (Doctor Prisoner) ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر درام ، معمایی ، هیجانی می باشد. در سریال دکتر زندان بازیگرانی مانند بایونگ-چول کیم ، مین نامکونگ ، نارا و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فصل 1

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد