ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023

دانلود سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی پرسی جکسون و المپ نشینان: قسمت 8 از فصل 1 + قسمت 2 دوبله
ژانر فیلم : اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی | فانتزی | خانوادگی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 محصول : آمریکا کارگردان : Anders Engstrom, Jett Wilkinson, James Babin ستارگان : Walker Scoble, Leah Jeffries, Arin Simadri
خلاصه داستان : دانلود سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023: در مورد پسری نیمه خدا به نام پرسی جکسون است که در حال کنار آمدن با قدرت‌های جدید الهی خود است که خدای آسمان، زئوس، او را به دزدیدن سلاحش آذرخش متهم می‌کند. حال پرسی جکسون برای یافتن آن و بازگرداندن نظم به المپوس، وارد یک ماجراجویی بزرگ در سرتاسر آمریکا می‌شود

تریلر سریال Percy Jackson and the Olympians 2023

معرفی سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023

سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، علمی تخیلی ، فانتزی ، خانوادگی ، درام و به کارگردانی آندرس انگستروم، جت ویلکینسون و جیمز بابین و نویسندگی دافنه اولایو، ریک ریوردان، جاناتان ای. استاینبرگ، جو تراکز، مونیکا اووسو-برین، اندرو میلر و کریگ سیلورستاین می باشد. در سریال پرسی جکسون و المپ نشینان 2023 بازیگرانی مانند واکر اسکوبل، لیا جفریس، آرین سیمادری و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

بررسی سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023

گذارها چالش برانگیز هستند، و برای کودکان پیش از نوجوانی که با اولین تغییرات اساسی زندگی مواجه می شوند، تغییر می تواند طاقت فرسا باشد. برای پرسی جکسون 12 ساله (واکر اسکوبل)، که همیشه احساس می کرد یک فرد خارجی است، رسیدن به سن به معنای برخوردهای خداپسندانه، پیشگویی های پیشگویی و جستجوهای بین المللی است. بر اساس کتاب‌های تحسین‌شده ریک ریوردان، «پرسی جکسون و المپیک‌ها» روایتی زیبا و جذاب درباره خودشناسی، شجاعت و دوستی است. برای بینندگانی که سریال‌های گسترده ریوردان را نخوانده‌اند و هرگز اقتباس‌های کم‌رنگ فیلم را ندیده‌اند، اولین نمایش «به‌طور تصادفی معلم من پیش از جبر را تبخیر می‌کنم»، اساس شخصیت پرسی و موانعی را که تاکنون با آن روبرو بوده است، می‌سازد. تنها فرزند یک مادر مجرد، سالی (ویرجینیا کال)، پرسی با تعداد زیادی اخراج از مدرسه، قلدرها و ADHD و تشخیص نارساخوانی مواجه شده است. دانش آموز راهنمایی عادت کرده است که همه چیز بر وفق مراد او پیش نمی رود، اما یک سفر علمی در کلاس به Met در شهر نیویورک بسیار بد است. پس از انتقام گرفتن از یک قلدر و مورد انتقاد قرار گرفتن توسط بهترین دوستش، گروور (آریان سیمحادری)، پرسی از آکادمی یانسی اخراج می شود.

علاوه بر جلوه های خیره کننده، استعداد بازیگران را نمی توان دست کم گرفت. اسکوبل به عنوان پرسی، بدبینی و بدبینی دارد که تجربیات یک پسر سرکش را کاملاً در بر می گیرد. در مقابل، آنابث شبیه به هرمیون گرنجر جفریس یک جنگجوی شرور است. جسور و نترس، او شدتی فراتر از سالهای عمرش دارد. متوازن کننده این زوج Simhadri’s Grover است. ملایم و متفکر، او اغلب نقش میانجی را بین این دو بازی می‌کند و عقل و آرامشی را به ارمغان می‌آورد که هیچ یک از نیمه خدایان هنوز آن را درک نکرده‌اند. این نمایش با داشتن گام‌های فریبنده، درس‌های فیزیکی پرخاش‌کننده و تاریخ در مورد خدایان یونانی، لحن سرگیجه‌آور اما درخشان سال‌های پیش از نوجوانی را به تصویر می‌کشد و در عین حال پایه‌ای برای پروژه‌های آینده با محوریت Gen Z و Gen Alpha می‌گذارد. “پرسی جکسون” به نوجوانان اجازه می دهد احساسات و تجربیات خود را بدون حمایت از آنها کنترل کنند. این سریال دنیایی واقعاً فراگیر را به تصویر می‌کشد که خطوط داستانی و شخصیت‌هایی را به نمایش می‌گذارد که طرفداران را برای دهه آینده مجذوب خود می‌کند. در نهایت، کار ریوردان اقتباس بصری گسترده ای را که شایسته آن است، دریافت کرده است.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های خارجی با کیفیت بلوری BluRayدانلود فیلم های جنایی

گزارش خرابی لینک
دانلود قسمت 4 از فصل 1
دانلود قسمت 5 از فصل 1
دانلود قسمت 6 از فصل 1
دانلود قسمت 7 از فصل 1
دانلود قسمت 8 از فصل 1

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد