ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال ایرانی قبله عالم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود سریال ایرانی قبله عالم

دانلود سریال ایرانی قبله عالم

قبله عالم: قسمت 7 قرار گرفت
ژانر فیلم : اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : حامد محمدی ستارگان : حامد کمیلی ، پژمان بازغی ، سام درخشانی ، هادی کاظمی ، شقایق دهقان ، فرزاد فرزین ، محمدرضا فروتن ، مریلا زارعی ، اردشیر رستمی
خلاصه داستان : ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد. شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!

 

تریلر سریال ایرانی قبله عالم

 

معرفی سریال ایرانی قبله عالم

سریال ایرانی قبله عالم 1400 ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی و به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی می باشد. در سریال ایرانی قبله عالم بازیگرانی مانند حامد کمیلی، پژمان بازغی، سام درخشانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، فرزاد فرزین، محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اردشیر رستمی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

تصاویری از سریال ایرانی قبله عالم

دانلود سریال ایرانی قبله عالم دانلود سریال ایرانی قبله عالم دانلود سریال ایرانی قبله عالم

دانلود سریال ایرانی قبله عالم دانلود سریال ایرانی قبله عالم

گزارش خرابی لینک
دانلود قسمت 5 و 6 به صورت یکجا

2021/10/10 5,331 بازدید بدون دیدگاه دانلود سریال ، سریال ایرانی ، فیلم اجتماعی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد