ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال ایرانی دراکولا
گیم کالا - خرید بازی
دانلود سریال ایرانی دراکولا

دانلود سریال ایرانی دراکولا

دراکولا : قسمت 16 (پایانی) اضافه شد
ژانر فیلم : کمدی | اجتماعی | خانوادگی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1400 محصول : ایران کارگردان : مهران مدیری ستارگان : الناز شاکردوست، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر، گلاره عباسی، مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، سیما تیرانداز مدت زمان : 50 دقیقه
خلاصه داستان : به کامران کامروا خبر می‌رسد که پسرش را به جرم راه‌اندازی سایت‌های شرطبندی در خارج از کشور دستگیر کرده‌اند و ماموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی‌اش می‌شود و…

 

تیزر سریال دراکولا

 

معرفی سریال ایرانی دراکولا (فصل دوم هیولا)

سریال ایرانی دراکولا (فصل دوم هیولا) ساخت کشور ایران و در ژانر کمدی ، اجتماعی ، خانوادگی و به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران و به سرپرستی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی می باشد. می باشد. در سریال ایرانی دراکولا بازیگرانی مانند الناز شاکردوست ، اندیشه فولادوند ، بهنام تشکر ، گلاره عباسی ، مهران مدیری ، ویشکا آسایش ، محمد بحرانی ، نیما شعبان‌نژاد ، سیما تیرانداز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

داستان سریال ایرانی دراکولا (فصل دوم سریال هیولا)

بر اساس شنیده ها در قصه جدید خانواده هوشنگ شرافت کاملا حذف شده است و بر همین اساس شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش در کنار فرهاد اصلانی در این فصل غایب خواهند بود. محوریت داستان فصل دوم یک کاراکتر زن است که توسط اندیشه فولادوند بازی می‌شود و این بازیگر نقش اصلی سریال مهران مدیری خواهد بود.

در قسمت آخر نیز دیدیم که هوشنگ شرافت پس از آزادی از زندان تنبیه نشده بود و شرایط از او یک هیولا ساخته بود، بنابراین شخصیت او ظرفیت ادامه پیدا کردن در فصل دوم را داشت. اکنون که فصل دوم این سریال در غیاب فرهاد اصلانی، با شخصیت‌های جدید ادامه پیدا کرده است و قصه مستقلی را دنبال می‌کند، دیگر نمی‌توان هیولا 2 را ادامه فصل اول دانست و احتمالاً تنها حال ‌و هوای فصل اول را خواهد داشت، به همین دلیل ساخت این سریال برای مهران مدیری یک ریسک به حساب می‌آید.

 

گزارش خرابی لینک
دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال ایرانی دراکولا
دانلود قسمت پانزدهم 15 سریال ایرانی دراکولا
دانلود قسمت شانزدهم 16 سریال ایرانی دراکولا

2021/07/14 72,010 بازدید ۱ دیدگاه دانلود سریال ، سریال ایرانی ، فیلم اجتماعی ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد