ویپو فیلم دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن If Anything Happens I Love You 2020
گیم کالا - خرید بازی

دانلود انیمیشن If Anything Happens I Love You 2020

دانلود انیمیشن هر چه پیش بیاید، من دوستت دارم 2020
ژانر فیلم : کوتاه | انیمیشن مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 7.9 محصول : آمریکا کارگردان : Michael Govier, Will McCormack ستارگان : Michael Govier, Will McCormack مدت زمان : 12 دقیقه
خلاصه داستان : یک فیلم کوتاه انیمیشن با تصویرگری زیبا است که ما را به یک سفر احساسی خارق العاده از دو پدر و مادر می برد که برای غلبه بر آسیب ناشی از یک اتفاق غم انگیز که خانواده آنها را برای همیشه تغییر می دهد، تلاش می کنند. این فیلم یک داستان خیره کننده است که دردی سختی را که فرد می تواند احساس کند و همچنین انعطاف پذیری روح انسان را در کنار هم قرار می دهد. اگر هر اتفاقی رخ دهد من دوستت دارم برای هر کس که تا به حال کسی را دوست داشته و او را از دست داده، یک تجربه تأثیرگذار است.

 

تریلر انیمیشن If Anything Happens I Love You 2020

 

معرفی انیمیشن هر چه پیش بیاید، من دوستت دارم If Anything Happens I Love You 2020

انیمیشن هر چه پیش بیاید، من دوستت دارم If Anything Happens I Love You) 2020) محصول کشور آمریکا و در ژانر کوتاه ، انیمیشن و به کارگردانی و نویسندگی مایکل گوویر ، ویل مک کورماک می باشد و ستارگانی مثل مایکل گوویر ، ویل مک کورماک در آن هنرنمایی می کنند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود انیمیشن جدیددانلود انیمیشن با دوبله فارسی 2020 و 2021

گزارش خرابی لینک
دانلود انیمیشن If Anything Happens I Love You 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

2021/01/11 2,134 بازدید بدون دیدگاه دانلود انیمیشن
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد