ویپو فیلم دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن مهاجرت Migration 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود انیمیشن مهاجرت Migration 2023

دانلود انیمیشن مهاجرت Migration 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود انیمیشن مهاجرت 2023
ژانر فیلم : انیمیشن | کمدی | ماجراجویی مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.2 محصول : آمریکا ، فرانسه کارگردان : Benjamin Renner مدت زمان : 1 ساعت 23 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود انیمیشن مهاجرت Migration 2023: خانواده ای از اردک ها سعی می کنند پدر بیش از حد محافظ کار خود را متقاعد کنند که به تعطیلات یک عمر بروند.

 

تریلر انیمیشن Migration 2023

معرفی انیمیشن مهاجرت Migration 2023

انیمیشن مهاجرت Migration) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی و به کارگردانی بنجامین رنر و نویسندگی مایک وایت می باشد. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

بررسی انیمیشن مهاجرت Migration 2023

تهیه‌کننده کریس ملداندری (Chris Meledandri) است و تدوین این انیمیشن را نیز Christian Gazal انجام داده است. کارگردانی انیمیشن Migration بر عهده بنجامین رنر (Benjamin Renner) بوده و نگارش فیلم‌نامه آن هم توسط مایک وایت (Mike White) انجام شده است.

انیمیشن مهاجرت Migration داستان خانواده‌ای از مرغابی‌ها را روایت می‌کند که در تلاش‌اند محیط امن خود را رها کنند. خانواده ملارد کمی در رکود و یکنواختی زندگی گرفتار هستند. دلیل این رخوت پدر مک است که تمایل دارد خانواده‌اش را برای همیشه در حوضچه‌های نیوانگلندشان ایمن نگه دارد؛ اما مامان پم مشتاق است همه چیز را تکان دهد و به بچه‌هایشان – پسر نوجوان داکس و دختر جوجه اردک – گوئن – تمام جهان را نشان دهد. پس از اینکه یک خانواده اردک مهاجر با داستان‌های هیجان‌انگیز از مکان‌های دوردست، در برکه‌شان فرود می‌آیند، پم مک را متقاعد می‌کند تا یک سفر خانوادگی از طریق شهر نیویورک، به جامائیکا گرمسیری را آغاز کنند.

جلوه های پیاده شده در انیمیشن می‌خواهد از لحاظ نمادگرایی، هنری و یا هر چیز دیگری پیام خاصی را به مخاطب منتقل نماید دقیقاً مشخص نیست. اما یکی از نکاتی که می‌تواند به عنوان پیامی از داستان این انیمیشن دریافت شود مبنی بر شکستن ترس برای ایجاد تغییر در زندگی می‌باشد.

یکی دیگر از خصوصیات انیمیشن مهاجرت 2023 برخورداری از ژانر ماجراجویی آن می‌باشد که به خوبی طراحی و اجرا شده است. اردک های کنجکاو داستان ما که سودای رویارویی با پدیده های جدید و تجربه جدید را داشتند با روزمرگی های انسان ها و چیزهایی که یک انسان در طول روز در هر موقعیت و جایگاهی تجربه می‌کنند رو به رو می‌گردند.

می‌توان به بیان دیگر گفت، مخاطب به عنوان یک انسان از دیدگاه یک اردک مهاجر به تماشای خودش می‌نشیند، اینکه در طول روز چه کارهایی می‌کند و چه چهارچوبی را در قالب فرهنگ وارد زندگی خود کرده و در پیش می‌گیرد. این قضیه در انیمیشن مورد بحث یکی از جوانب اصلی داستان می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که این انیمیشن صحنه های کمدی گونه و بامزه بسیاری را در خود جای داده که می‌تواند ارزش تماشای آن را بالا ببرد.

 

 

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود کارتون و انیمیشن

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط امرعلی صحافی در 26 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

خیلی ازتون ممنونم که زود پخشش کردید
لطفا با کیفت عالی و دوبله فارسی بزارید