ویپو فیلم دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget

دانلود انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود انیمیشن فرار مرغی 2 2023
ژانر فیلم : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.3 محصول : آمریکا کارگردان : Sam Fell ستارگان : Sam Fell, Karey Kirkpatrick, Peter Lord مدت زمان : 1 ساعت 40 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget: جینجر پس از فرار از مزرعه تویدی، پناهگاه جزیره ای آرام برای کل گله پیدا کرده است. اما در سرزمین اصلی، تمام جوجه‌ها با تهدید جدیدی روبرو می‌شوند و جینجر و تیمش تصمیم می‌گیرند وارد آن شوند.

 

تریلر انیمیشن 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget

 

معرفی انیمیشن فرار مرغی 2 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget

انیمیشن فرار مرغی 2: طلوع ناگت 2023 (Chicken Run: Dawn of the Nugget) ساخت کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی و کمدی و به کارگردانی سم فال و نویسندگی کری کرک پاتریک و پیتر لرد می باشد. در انیمیشن فرار مرغی 2 2023 بازیگرانی مانند زاخاری لوی، دیوید بردلی، تاندیو نیوتن و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود انیمیشن های کودکان

نقد و بررسی انیمیشن فرار مرغی 2 2023 Chicken Run 2: Dawn of the Nugget

آیا تا به حال وقت خوبی را با یک مرغ گذرانده‌ای؟ من به عنوان یک نوجوان آن‌ها را پرورش می‌دادم، و واقعا به‌خصوص توصیه نمی‌کنم. آن‌ها می‌توانند بوی بدی داشته باشند و کثیف باشند. واقعا هم خیلی هوشمند یا با هوش نیستند. اما آن‌ها مانند کارتون‌های زنده‌اند، عجیب و خنده‌دار برای تماشا، با پاهای کوتاه و چاق و پر های گرمی که بدن آن‌ها را می‌پاید. آن‌ها به طور نامنظم حرکت و جنب و جوش دارند زمانی که تخم مرغ‌هایشان را می‌برید و هر چیزی که در جلویشان پرت کنید را می‌خورند.

در “فرار مرغ”، انسان‌ها تبدیل به شروران می‌شوند، به خصوص خانم توئیدی، مالک بی‌رحم مزرعه مرغی که زندانیان در نهایت به وسیله کلدین درآورده می‌شود. (تیم خلاق فیلم گفته‌اند که این فیلم به عنوان یک شوخی از فیلم ماجراجویانه 1963″The Great Escape” شروع شده است. “مرغان می‌خواهند خارج از محدوده بسته شده‌ی پیزا باقی بمانند و در بهترین حالت، از خانم توئیدی و شوهر ضعیف وحشتناکش کاملا دور شوند. (او اطمینان دارد که مرغان در حال سازماندهی هستند، اما او از این چیزی نمی‌گوید.)”

در انتهای آن فیلم، مرغان می‌گریزند، یک عملیات جسورانه که توسط یک مرغ قرمز شجاع به نام جینجر رهبری می‌شود. شروع “فرار مرغ: طلوع ناگت”، ادامه ای بیش از دو دهه در ساخت، داستان فرار را به سرعت دوباره بازمی‌گوید – برای یک جوجه مرغ، فرزند نخبه خروس راکی (صدای زاکاری لویی که جایگزین مل گیبسون شد) و جینجر (صدای تاندیوه نیوتن که جایگزین جولیا ساوالا شد). از زمان فرار جسورانه مدت طولانی گذشته است، و مرغان در جزیره بهشتی زندگی می‌کنند، بافتنی می‌بافند، مربا می‌سازند، داستان‌های جنگ را می‌گویند و هر کار دیگری را انجام می‌دهند که یک مرغ ممکن است بخواهد با آزادی کامل از هرگونه ترس در امان باشد. و هیچ تهدیدی از طرف توئیدی وجود ندارد. “فکر می‌کنم وقت آن رسیده که گذشته را پشت سر گذاشته‌باشیم”، جینجر به راکی می‌گوید، و هنگامی جوجه کوچک تازه بدنیا آمده ای به نام مولی بزرگ می‌شود، آنها تصمیم می‌گیرند به او درباره زندگی قبلی شان در مزرعه چیزی نگویید‌‌‌‌‌.

البته، مولی می‌خواهد بداند چه چیزی در طرف دیگر آب است و یک عملیات جسورانه را با زیرکی‌های قدرتمند (شامل نوع موسیقیایی) از “ماموریتی: غیرممکن” آغاز می‌کند، که با برخی ارجاعات به شخصیت‌های شرور باند، “شو” ترومن و “زنان استپفورد”، و احتمالاً برخی فیلم‌های دیگری که من از دست داده‌ام، پراکنده شده است. “فرار مرغ: طلوع ناگت”، که توسط سام فل، استوار ادمن، کارگردانی شده است، از جهت‌های مختلف بسیار شبیه آهنگی مجدد است.

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط حمید در 17 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

ولی فرار مرغی چقدر باهاش خاطره دارم 15 سالم بود الان 34 سالم

نوشته شده توسط وحید بینش در 18 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

سلام . پخش انلاین صدا نداره . ممنون از تیم ویبوفیلم عزیز

    نوشته شده توسط sina zeraati در 28 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

    با سلام
    من تست کردم هیچ مشکلی نداشت

نوشته شده توسط عباس فریدونی در 2 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

لطفا اگه میشه صوت دوبله رو بصورت جداگانه قرار بدید

نمایش تمام نظرات ...