ویپو فیلم دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن بله مردم Yes-People 2020
گیم کالا - خرید بازی
دانلود انیمیشن بله مردم Yes-People 2020

دانلود انیمیشن بله مردم Yes-People 2020

برنده 2 جایزه و کاندیدای 6 جایزه دیگر دانلود انیمیشن بله مردم 2020
ژانر فیلم : کمدی | کوتاه مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 5.6 محصول : ایسلند کارگردان : Gisley Dari Haldorson ستارگان : Helga Braga Jonesdotir, John Nar, Tour Christjanson, Ilimore Christianstotier مدت زمان : 8 دقیقه
خلاصه داستان : انیمیشن تماشایی بله مردم Yes-People 2020 یک صبح زمستانی را به تصویر میکشد که مردم مانند هر روز دیگری از خواب بیدار شده و به کارهای روزمره خود رسیدگی میکنند. کارهایی اعم از رفتن به سرکار، مدرسه، انجام امور منزل و غیره. از سویی دیگر انسان‌ها در طول روز، نبردهای کوچک و بزرگی با دنیای بیرون داشته و ارتباط آن‌ها با سایر افراد همه روزه مورد آزمایش قرار میگیرد. در نهایت نیز توانایی‌های هر کدام از آن‌ها برای کنار آمدن با سختی‌های زندگی سنجیده میشود.

 

تریلر انیمیشن Yes-People 2020

معرفی انیمیشن بله مردم Yes-People 2020

انیمیشن بله مردم Yes-People) 2020) ساخت کشور ایسلند و در ژانر کمدی ، کوتاه و به کارگردانی و نویسندگی گیسلی داری هالدورسون می می باشد. در انیمیشن بله مردم 2020 هنرمندانی مانند هلگا براگا جونسدوتیر ، جان نار ، تور کریستجانسون ، ایلیمور کریشتیانستوتیر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود انیمیشن بله مردم Yes-People 2020

2021/04/28 1,315 بازدید بدون دیدگاه دانلود انیمیشن ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد