ویپو فیلم دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024

دانلود انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود انیمیشن اوریون و تاریکی 2024
ژانر فیلم : انیمیشن | ماجراجویی | فانتزی | خانوادگی | کمدی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 8.0 محصول : آمریکا ، فرانسه کارگردان : Sean Charmatz مدت زمان : 1 ساعت 30 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024: در مورد دانش‌ آموزی به نام اوریون است که با ترس‌های غیرمنطقی و عجیبش دست‌ و پنجه نرم می‌کند؛ در این میان چیزی که اوریون بیشتر از همه از آن می‌ترسد تاریکی است. اما زمانی که تجسم بدترین ترس اوریون یعنی تاریکی به سراغش می‌آید، او را با خود به سراسر جهان می‌برد تا به اوریون ثابت کند در شب چیزی برای ترسیدن وجود ندارد…

معرفی انیمیشن Orion and the Dark 2024

معرفی انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024

انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark) 2024) ساخت کشور آمریکا ، فرانسه و در ژانر ماجراجویی ، فانتزی ، خانوادگی ، کمدی و به کارگردانی شان چارماتز و نویسندگی چارلی کافمن و لوید تیلور می باشد. انیمیشن اوریون و تاریکی 2024 را میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

نقد و بررسی انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024

نیازی نیست بدانید که «اوریون و تاریکی» توسط مردی که پشت «اقتباس» و «جان مالکوویچ بودن» نوشته شده است تا حس کند که فیلمنامه کمی از مرکز یک فیلم خانوادگی باقی مانده است. هر روزی نیست که در یک کارتون به دیوید فاستر والاس یا سائول باس اشاره کنیم. و این فقط در مقدمه است. در آن افتتاحیه هوشمندانه که تقریباً یک فیلم کوتاه خودش است، کافمن و کارگردان شان چارماتز که اولین کار خود را انجام می دهند، بینندگان را با اوریون (جاکوب ترمبلی)، یک بچه دبستانی آشنا می کنند که تقریباً از همه چیز می ترسد. قلدرها، زنبورها، افتادن از آسمان‌خراش‌ها – شما آن را نام ببرید، او به طبیعت وحشتناک آن فکر کرده است. و چیزی که او بیش از همه از آن می ترسد، چیز رایج و تکاملی به نام تاریکی است.

یکی از راه‌هایی که این کار را انجام می‌دهد آنقدر کافمن است که تصمیم می‌گیرد داستانی را در داستان جاسازی کند. پس از مدتی، «اوریون و تاریکی» عقب می‌نشیند تا نسخه بزرگسالی از شخصیت (کالین هنکس) را نشان دهد که داستان شب سرنوشت‌ساز خود با تاریکی را برای دخترش تعریف می‌کند. آیا او این کار را می کند تا ترس او از تاریکی را کاهش دهد؟ یا واقعا این اتفاق افتاد؟ و چگونه دخترش می تواند داستان را خودش بسازد؟ اینجاست که کوچولوها ممکن است کمی گیج شوند، اما کافمن و چارماتز دوباره سوزن را به هم می زنند و اجازه می دهند فیلمشان کمی پیچ خورده و سورئال شود بدون اینکه هیچ وقت رشته های احساسی را از دست بدهند.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های خارجی با کیفیت بلوری BluRayدانلود کارتون و انیمیشن

گزارش خرابی لینک
دانلود انیمیشن اوریون و تاریکی Orion and the Dark 2024

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد