ویپو فیلم وبلاگ تمام جزئیات در مورد جوکر 2 “Joker 2” با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا
گیم کالا - خرید بازی

تمام جزئیات در مورد “جوکر ۲” با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

دانلود فیلم جوکر 2 Joker 2

تمام جزئیات در مورد "جوکر ۲" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

فیلم جدید جوکر2: زمان اکران + انتظاراتی که ازین شاهکار دارند

 

«جوکر» چیزی جز یک کمدی نیست، و بازگشت جواکین فینیکس به نقش شخصیت شیطانی آرتور فلک بیش از پیش مورد انتظار قرار دارد.

فینیکس نقش اصلی را بعد از داستان منشأ 2019، که توسط تاد فیلیپس کارگردانی شد و توسط اسکات سیلور («مبارز») همراه بازی را انجام داد، ایفا می‌کند. فیلمی که برای داستان فساد شهر گاتهام استفاده از تمایلات “پادشاه کمدی” و استایل “راننده تاکسی” را برای انتقال بحران و زهر پشت صعود خانواده سیاستمدار میلیونر وینها، در حالی که بروس وین، بت‌من آینده‌ای، بدون پدر و مادر بزرگ می‌شود، به کار می‌برد. با اضافه کردن چند اشاره به اینکه شاید آرتور (فینیکس) نیمه‌برادر بروس باشد، پیچیدگی تاریک بین جوکر و بت‌من از فیلم‌های معمولی دی‌سی ابرقهرمانی عمیق‌تر است.

«جوکر» پس از برنده شدن لیون طلایی در جشنواره فیلم ونیز، ششمین فیلم پرفروش سال 2019 بود. این فیلم تاریخ‌ساز بود و اولین فیلم با رده سنی R بود که بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد. فینیکس به عنوان بهترین بازیگر، جایزه اسکار بهترین بازیگر را برد و هیلدور گودنادوتیر نیز برای بهترین اسکور اریکه اسکار را از آن خود کرد. «جوکر» در مجموع 11 نامزدی دریافت کرد.

فیلیپس یک دنباله «جوکر» را در ژوئن 2022 با یک پست اینستاگرامی که عنوان را می‌پیش‌نمایید تأیید کرد. فیلم در 4 اکتبر 2024 توسط شرکت وارنر برادز منتشر خواهد شد.

ادامه‌ی متن را ببینید تا جزئیات کامل در مورد «جوکر ۲» را ببینید. 

 

تمام جزئیات در مورد جوکر 2 "Joker 2" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

«جوکر: فولی آ دو» با رده سنی R ارزیابی شده است.

دنباله‌ی فیلم «جوکر» مانند پیشینه‌ی تاریخ‌ساز با رده سنی R خواهد بود. امتیاز «جوکر: فولی آ دو» به دلیل “خشونت قوی، استفاده از زبان ناپسند، برخی از صحنه‌های جنسیتی و کوتاهی‌هایی از تمام برهنگی” اعلام شد.

 

تمام جزئیات در مورد جوکر 2 "Joker 2" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

«یکی از دل‌انگیزهای فرانسیس فورد کاپولا» یک منبع الهام موسیقایی بود.

دوربین‌نورد «جوکر: فولی آ دو»، لارنس شر، اشاره کرد که فیلم پیگیر، یک “فیلم بسیار خطرناک” است و اضافه کرد که فیلم ابرقهرمانی بدون شک “برای مخاطبان جالب خواهد بود.” شر همچنین افزود که ویژگی‌های موسیقایی مانند “غذای رویا” بودند هنگامی که در تدوین ظاهر دنباله الهام گرفته شده‌اند، الهام گرفته از «یکی از دل‌انگیزهای فرانسیس فورد کاپولا».

“من این را برای جوکر جدید شکستم تا بخشی از گفت‌وگو باشد”، شر به یوتیوبر متی هاپویا توضیح داد. “به طوری که این تصاویر آیا واقعاً تأثیرگذار برای جدید وجود دارند یا خیر، در بخشی از آنها شاید اینگونه شدند، برای من و مارک فریدبرگ طراح تولید و تاد [فیلیپس] هنگامی که در این روزهای اولیه گشت‌وگذار می‌کردیم، آغازگر مکالمه شدند.”

 

تمام جزئیات در مورد جوکر 2 "Joker 2" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

لیدی گاگا قصد انتشار موسیقی جدید دارد.

لیدی گاگا از طریق رسانه‌های اجتماعی اش راه‌اندازی موسیقی جدید خود را تبلیغ کرده است و اخیراً اعلام کرده است که در جشنواره فورتنایت به اجرا خواهد پرداخت. آیا هریک از آهنگ‌های جدید گاگا در «جوکر ۲» جای خواهند گرفت؟ فقط زمان خواهد نشان داد…

 

تمام جزئیات در مورد جوکر 2 "Joker 2" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

هارلی و جوکر

تصاویر جدید از دنباله‌ی فیلم “جوکر” به موقع برای روز ولنتاین 2024 منتشر شدند، که در آن‌ها لیدی گاگا به عنوان هارلی کوین، جایی که روحانیت خود را در آرتور فلک بازی‌شده توسط جواکین فینیکس پیدا کرده، نمایش داده شده است.

 

تمام جزئیات در مورد جوکر 2 "Joker 2" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

حقوق جواکین فینیکس برای دنباله پنج برابر بیشتر است.

بعد از اینکه جواکین فینیکس برای بازی اصلی در «جوکر» اسکار را به دست آورد، حقوق بازیگر پنج برابر افزایش یافت. به گزارش ورایتی، فینیکس در فیلم اول در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۴.۵ میلیون دلار دریافت کرد. حداقل در دنباله، فینیکس حقوقی حداقل ۲۰ میلیون دلاری، همراه با جایزه اسکار، دریافت می‌کند.

ورایتی همچنین گزارش داد که لیدی گاگا برای نقش هم بازیگری خود حقوق ۱۲ میلیون دلاری، نصف حقوق فینیکس را دریافت خواهد کرد. هزینه تولید دنباله تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

تولید فیلم در آوریل ۲۰۲۳ به پایان رسید.

«جوکر: فولی آ دو» به مراحل نهایی تولید رسید و در مرحله آخر تولید به پله‌های شکسپیر در برونکس بازگشت، که رسماً در تاریخ ۴ آوریل به پایان رسید.

برای دانلود فیلم جذاب جوکر 1 کلید کنید

 

تمام جزئیات در مورد جوکر 2 "Joker 2" با بازی جواکین فینیکس و لیدی گاگا

«جوکر ۲» یک موزیکال است.

حضور لیدی گاگا در دنباله‌ی «جوکر» به خوبی منطقی است زیرا فیلم یک موزیکال خواهد بود. یک تیزر انیمیشنی که با موسیقی «Cheek to Cheek» از آهنگساز اروینگ برلین همراه شده است، به نظر می‌رسد که عناصر رقص را در فیلم اول گسترش می‌دهد و بدون شک صدای برنده جایزه گرمی لیدی گاگا را به نمایش می‌گذارد. نویسنده و کارگردان تاد فیلیپس پیشتر به آن تامپسون از ایندی‌وایر گفته بود که ایده رقص در صحنه مهم توالت‌های عمومی پس از ارتکاب اولین قتل از سوی بازیگر اصلی، جواکین فینیکس بود.

فینیکس همچنین به اندرسون کوپر در برنامه «۶۰ دقیقه» گفت که احساس می‌کرد آرتور یا جوکر “بسیار فراتر رفته بود و فرصتی برای بیان چیز دیگری وجود داشت، اما من دقیقاً نمی‌دانستم آن چیز چیست… من فکر می‌کردم که باید نوعی حرکت، تبدیلی فیزیکی، درست؟ یک متمادیت.”

فیلیپس در نهایت به کارگردان رقص مایکل آرنولد، که همچنین در فیلم‌های «گرگ‌های وال استریت»، «پست» و «ایریشمن» کار کرده بود، اعزام کرد. آرنولد فینیکس را با فیلم‌های ری بولگر، که تکنیک رقص او حرکت‌های منحصر به فرد جوکر را شکل داد، آشنا کرد.

 

تیزر فیلم جوکر 2 “Joker 2

دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023 – دانلود فیلم های درامدانلود فیلم جوکر 1


2024/05/06 26 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد