ویپو فیلم وبلاگ تریلر رسمی فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر منتشر شد + زمان پخش
گیم کالا - خرید بازی

تریلر رسمی فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر منتشر شد + زمان پخش

دانلود فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die

 

مجموعه فیلم‌های “پسران بد” از جمله محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن و کمدی تاریخ سینما هستند. این مجموعه که در سال 1995 با اولین فیلم خود آغاز شد، تاکنون سه فیلم را به نمایش گذاشته و به موفقیت‌های تجاری و انتقادی زیادی دست پیدا کرده است. حال پس از گذشت 24 سال از اولین فیلم، چهارمین قسمت از این مجموعه با نام “پسران بد 4: بران یا بمیر” در حال ساخت است و انتظار می‌رود که در سال 2024 یا 2025 به نمایش درآید.

 

 

 

تریلر رسمی فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die

تریلر فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die

 

برای دانلود این فیلم جذاب کلیک کنید

 

زمان پخش این فیلم جذاب 25 خرداد 1403 می باشد

 

داستان و شخصیت‌ها

جزئیات دقیقی از داستان فیلم “پسران بد 4: بران یا بمیر” منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم دنباله‌ای بر فیلم “پسران بد برای زندگی” (2020) خواهد بود. در فیلم قبلی، مایک لاری (ویل اسمیت) و مارکوس برنت (مارتین لارنس) با یک کارتل مواد مخدر خطرناک روبرو شدند و در نهایت با کمک یکدیگر و تیمشان، آنها را شکست دادند.

هنوز مشخص نیست که دشمنان اصلی مایک و مارکوس در فیلم “پسران بد 4: بران یا بمیر” چه کسانی خواهند بود، اما احتمال می‌رود که آنها با یک چالش جدید و بزرگتر از همیشه روبرو شوند. همچنین انتظار می‌رود که شخصیت‌های جدیدی در این فیلم معرفی شوند و به تیم مایک و مارکوس بپیوندند.

 

نکاتی که باید قبل از دیدن فیلم بدانید:

  • سه فیلم قبلی پسران بد در سال‌های 1995، 2003 و 2020 اکران شده‌اند و به موفقیت‌های تجاری و انتقادی زیادی دست پیدا کرده‌اند.
  • فیلم “پسران بد برای زندگی” با فروشی بیش از 426 میلیون دلار در گیشه، پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تا به امروز است.
  • ویل اسمیت و مارتین لارنس به عنوان یکی از بهترین زوج‌های سینمایی شناخته می‌شوند و شیمی بین آنها یکی از نقاط قوت این مجموعه فیلم‌ها است.
  • فیلم “پسران بد 4: بران یا بمیر” به احتمال زیاد شامل صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و طنز خواهد بود که از ویژگی‌های بارز این مجموعه فیلم‌ها است.

تحلیل و بررسی فیلم پسران بد 4

مجموعه فیلم‌های “پسران بد” به دلیل صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز، طنز جذاب، و شیمی قوی بین ویل اسمیت و مارتین لارنس، به محبوبیت زیادی در میان تماشاگران دست پیدا کرده‌اند. فیلم “پسران بد 4: بران یا بمیر” از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک فیلم موفق برخوردار است و می‌تواند به یکی از بهترین فیلم‌های این مجموعه تبدیل شود.

 

در ادامه به برخی از نکات قابل توجه دیگر در مورد فیلم “پسران بد 4: بران یا بمیر” اشاره می‌شود:

  • این فیلم در شهر میامی فیلمبرداری خواهد شد.
  • بودجه ساخت این فیلم حدود 100 میلیون دلار است.
  • موسیقی متن فیلم توسط مارک مانچینا ساخته خواهد شد.

 

تصاویری از فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die

دانلود فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die دانلود فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die دانلود فیلم پسران بد 4: بران یا بمیر 2024 Bad Boys 4: Ride or Die


2024/03/29 104 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد