ویپو فیلم وبلاگ پاندای کونگ‌فوکار 4: گامی بلند در دنیای انیمیشن یا یک قدم اشتباه؟
گیم کالا - خرید بازی

پاندای کونگ فوکار 4: ایا ارزش دیدن دارد؟

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فوکار با دوبله فارسی

پاندای کونگ‌فوکار 4: گامی بلند در دنیای انیمیشن یا یک قدم اشتباه؟

 به نظرتان آیا دنیا به انیمیشن دیگری از پاندای کونگ فوکار نیاز داشت؟

داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4

پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda 4 2024 پو قرار است رهبر معنوی جدید دره صلح شود، اما قبل از اینکه بتواند این کار را انجام دهد، باید جانشینی برای تبدیل شدن به جنگجوی اژدها پیدا کند. به نظر می‌رسد او یکی را در ژن پیدا می‌کند، روباهی با توانایی‌های امیدوارکننده فراوان، اما از ایده آموزش پو به او خوشش نمی‌آید….

پاندای کونگ‌فوکار 4: گامی بلند در دنیای انیمیشن یا یک قدم اشتباه؟

 

نقد و بررسی انیمیشن پاندای کونگ فوکار4

این سه گانه در سال 2016 با شکلی رضایت بخش به پایان رسید و پو نوازشگر و دائما گرسنه سرانجام در نقش نامحتمل خود به عنوان جنگجوی اژدها ظاهر شد. او هم شاگرد است و هم معلم. او احترام Furious Five و مربی او، استاد Shifu را دارد. او شجاعت خود را بارها و بارها در محافظت از دره صلح در برابر انواع مهاجمان حیوانات ثابت کرده است. و او از یک پیوند محبت آمیز و حمایتی با هر دو پدرش لذت می برد: غاز رستوران دار آقای پینگ و پدر پاندای بیولوژیکی اش، لی. همه چیز خوبه.

هشت سال بعد، “پاندای کونگ فو کار 4” تلاش می کند تا وجود خود را توجیه کند. هم هنر ظریف و هم شوخ طبعی گرم پیشینیان خود را ندارد. حس ظریف معنویت مدت هاست که از بین رفته است. به جای آن سکانس های اکشن دیوانه وار هستند. در حالی که فیلم‌های قبلی در سطوح مختلف برای طنین‌اندازی با بزرگسالان و سرگرم کردن بچه‌ها کار می‌کردند، این فیلم عمدتاً برای مخاطبان جوان‌تر به شیوه‌هایی که اغلب احمقانه و بی‌اهمیت هستند طراحی شده است.

اغلب اوقات در فیلم کارگردان مایک میچل (“Trolls”، “The LEGO Movie 2: The Second Part”) و کارگردان همکار استفانی ما استاین، قدم‌های شتابزده انجام می‌شود و پتانسیل ایجاد تنش یا طنز را هدر می‌دهد. یک گاو نر واقعی در یک فروشگاه چینی نمونه بارز آن است: در طول یک صحنه تعقیب و گریز، بدون اینکه به ما اجازه دهد لحظه ای در جزئیات بمانیم.

پاندای کونگ‌فوکار 4: گامی بلند در دنیای انیمیشن یا یک قدم اشتباه؟

اما علاوه بر مجموعه‌ای از جناس‌های بدون الهام، مشکل اصلی فیلمنامه از جانب نویسندگان بازگشتی جاناتان آیبل و گلن برگر و دارن لمکه («شزم!») این است که رویدادی که طرح را به حرکت در می‌آورد، ساختگی به نظر می‌رسد. شیفو (داستین هافمن) به پو (جک بلک همیشه پرانرژی) می گوید که او باید به عنوان رهبر معنوی دره – که مسئولیت استاد اوگوی فقید و افسانه ای بود – بر عهده بگیرد و اژدهای روزانه و روزانه را کنار بگذارد. وظایف جنگجو در قبال یک محافظ چرا حالا؟ او مدت کمی است که کنسرت را برگزار کرده است و مونتاژی که با عجله خوانده می شود به سختی ثبت می شود.

علاوه بر این، تهدیدی مبرم‌تر وجود دارد و ما را با یک سری شخصیت‌های جدید با صداپیشگی مجموعه‌ای چشمگیر از بازیگران آشنا می‌کند. یک جادوگر تغییر شکل معروف به آفتاب پرست (ویولا دیویس، مثل همیشه مهیب) می خواهد Staff of Wisdom Po’s را بدزدد و از آن برای جمع آوری توانایی های همه شروران در قلمرو روح استفاده کند. بله، این به نظر بسیار شبیه قصد شرورانه کای، مرد بد ماوراء طبیعی با صدای جی.کی. سیمونز در «پاندای کونگ فو کار ۳» برای متوقف کردن آفتاب پرست، پو با اکراه از ژن کمک می گیرد، روباه دزدی که از دنیای بیرون آگاه است. صداپیشگی او توسط Awkwafina در یکی دیگر از نقش های جانبی عاقلانه انجام شده است. این نقطه قوت اوست و می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، اما تاکنون بارها دیده‌ایم که او این نوع کمیک هوشمند را بازی می‌کند، به‌ویژه در فیلم‌های انیمیشن، بین «پری دریایی کوچک»، «افراد بد» و رایا و آخرین اژدها.

پاندای کونگ‌فوکار 4: گامی بلند در دنیای انیمیشن یا یک قدم اشتباه؟

در حالی که پو و ژن برای توقف آفتاب‌پرست در یک کلانشهر شلوغ به نام Juniper City سفر می‌کنند – مکانی که مملو از خیابان‌های باریک و بازارهای شلوغ است اما به شکلی تخیلی خاص ارائه نشده است – دو پدر پو به‌طور پنهانی او را دنبال می‌کنند. طرح B آنها مانند یک فکر بعدی به نظر می رسد، زیرا شخصیت های برایان کرانستون و جیمز هانگ بسیار دوست داشتنی چیزی بیش از غوغا کردن و نگرانی ندارند. شهر بزرگ همچنین جایی است که ما با هان، رهبر دزدان خیابانی، یک پانگولین سوندا که با خوشامدگویی اما کم استفاده از Ke Huy Quan صدایش می شود، ملاقات می کنیم. همه چیز خسته کننده می شود – اما در عین حال، اگر به دنبال Furious Five از فیلم های قبلی هستید، به ما گفته می شود که این شخصیت های ضروری در ماموریت های انفرادی هستند. این منطقی نیست زیرا تمام هدف تیم Tigress، Crane، Viper، Mantis و Monkey این است که با هم کار می کنند – توانایی های فردی آنها در هنگام همکاری بزرگتر می شود.

سپس، بسیاری از چیزهایی که فیلم‌های «پاندای کونگ فو کار» را جادویی می‌کند، در اینجا گم شده است، به‌ویژه مفهوم حیاتی آرامش درونی. فیلم‌های قبلی به ما زمان می‌دادند تا نفس بکشیم، در رنگ‌ها و بافت‌های سکانس‌های متنوع و پرجزئیات انیمیشن بنشینیم و تجمل کنیم. این انحرافات بصری، اغلب به صورت فلاش بک، نه تنها برای داستان سرایی، بلکه برای روحیه کلی روحی که این سریال را بسیار متمایز می کند، بسیار مهم بود. این بار، صحنه تعقیب و گریز پر هرج و مرج را روی جلدی از «قطار دیوانه» اثر آزی آزبورن خواهید دید، که شاید با توجه به اینکه این فرنچایز از ریل خارج شده است، بسیار مناسب باشد.

 

تیزر انیمیشنجذاب پاندای کونگ فوکار 4

 

دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023 – دانلود انیمیشن های جدیدبهترین فیلم های سال 2023


2024/04/20 42 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد