ویپو فیلم وبلاگ امپراتوری جدیدی در حال ظهور: 2024 Godzilla x Kong: The New Empire چه چیزی را ارائه می‌دهد؟
گیم کالا - خرید بازی

نقد و بررسی فیلم 2024 Godzilla x Kong: The New Empire – جدالی که زمین را لرزاند

دانلود فیلم Godzilla x Kong: The New Empire گودزیلا پادشاهی جدید 2024 

امپراتوری جدیدی در حال ظهور: Godzilla x Kong: The New Empire چه چیزی را ارائه می‌دهد؟

Godzilla x Kong: The New Empire – تجربه‌ای سینمایی فراموش‌نشدنی

 

داستان فیلم فیلم گودزیلا: پادشاهی جدید 2024

Godzilla x Kong: The New Empireدانلود فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید Godzilla x Kong: The New Empire 2024: پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد. بیشتر در تاریخ این تایتان ها، منشاء آنها و اسرار جزیره جمجمه و فراتر از آن جستجو کنید و نبرد اسطوره ای را کشف کنید که به ساختن این موجودات خارق العاده کمک کرد و آنها را برای همیشه به نوع بشر گره زد…. – تجربه‌ای سینمایی فراموش‌نشدنی

 

نقد و بررسی فیلم گودزیلا: پادشاهی جدید 2024 (Godzilla x Kong: The New Empire)

هر یک از اپیک‌های اخیر غول‌های کائیجو به زبان انگلیسی از کمپانی Legendary Pictures مسیر مختلفی را پیموده‌اند، و “گودزیلا x کونگ: امپراتوری جدید” این روند را ادامه می‌دهد. این فیلم تکمیلی مستقیم به “گودزیلا در برابر کونگ” از سال ۲۰۲۱ است، یک فیلم ساده که الهام گرفته شده از فیلم “کینگ کونگ در برابر گودزیلا” از استودیوهای توهو در سال ۱۹۶۲ که ابتدا اژدها و گوریل بزرگ را در برابر هم قرار می‌دهد و سپس آن‌ها را با یک دشمن رباتی تیم می‌کند. اما به جای تکرار الگوی قبلی در “امپراتوری جدید”، کارگردان بازگشتی، آدام وینگارد و دو هم‌نویس اش یک روایت بیشتر پراکنده و گاهی با اطلاع از طنز، می‌پیوندند، که بین خطوط اقدام در چندین مکان متقاطع می‌شود که همه به یک مبارزه بزرگ با بسیاری از موجودات منجر می‌شود.

هنری این فیلم بیشترین و متغیرترین ورودی در MonsterVerse فعلی است، که احساسی متمایز و متمایز را که همه را قدرتمند کرده بود، از دست می‌دهد، آیا این فیلم ۲۰۱۴ “گودزیلا” (در واقع “سرزمین‌های نزدیک به گودزیلا”)، “کونگ: جزیره کم‌عقل” (یک بیزاری عجیب از فیلم‌های ویتنام)، “گودزیلا: پادشاه هیولاها” (اولین ورودی “تیم”، با بسیاری از ملودرام خانوادگی ترکیب شده)، یا فیلم اصلی وینگارد، فیلم گودزیلا-کونگ، که بسیاری از فیلم‌های ماجراجویی کاوشی دهه ۱۹۶۰ مانند “سفر به مرکز زمین” و فیلم‌های هنگ کنگ و اکشن آمریکایی دهه ۱۹۸۰ که دو مرد اصلی باید پیش از اینکه در مقابل یک دشمن خطرناک تیم شوند، با یکدیگر به دست بزنند.

ربکا هال، آنتروپولوژیست ایلین اندروز این بار شخصیت اصلی است، که به دختر خوانده‌اش ژیا (کیلی هاتل) مشغول است و سعی می‌کند ارتباط بین پالس‌های انرژی مرموزی که در تجهیزات اندازه‌گیری هیولاهای پروژه مونارک شناسایی شده‌اند و نقاشی‌های عجیب و وحشتناکی که ژیا روی میزهای مدرسه و کاغذهای پارچه‌ای کشیده است، را بفهمد. پاسخ – که با کمک یک آشغال‌های خرافات‌گو/کنسپیراسی پادکستر، برنی هیز (برایان تایری هنری)، شخصیت دیگری از فیلم گذشته – بازگشت به مفهوم “نزدیک به مواجهه با گودزیلا” است، که فرض می‌کند آن‌چه را تجربه می‌کنند ترکیبی از سیگنال نجات و هشدار در مورد یک فاجعه ناپیش‌بینی است. همانطور که در تریلرها و سایر مواد تبلیغاتی اشاره شده، یک تمدن مخفی از انسان‌مانندان عظیم کونگ‌مانند در قسمت ناشناخته‌ای از کره زمین در حال زندانی شدن است، به دنبال فرار و اجازه به تصرف جهان سطحی. رهبر آن‌ها یک حکومت‌طلب زخم‌دیده و ظالم است که همکاران خود را در یک عملیات استخراج معدن در یک غار آتشفشانی شیطانی برده‌اند، یک تنظیم که تایید می‌کند که فیلم‌سازان بیش از یک بار “اندیانا جونز و معبد ناگهانی” را دیده‌اند.

 

نقد و بررسی بازگشت پادشاهان: Godzilla x Kong: The New Empire و نبردی برای سرنوشت

به عنوان کسی که از ابتدای این فرانچایز حمایت کرده است، وظیفه‌ی ناراحت‌کننده‌ام این است که گزارش دهم که “گودزیلا x کونگ” در همه جا است، به سختی توانایی ساخت یک سر سوزاندن مناسب را می‌تواند قبل از بریدن به چیزی دیگر داشته باشد. این فیلم “پادشاه هیولاها” را به نظر می‌رساند که به تنهایی به پیامدهای یکتا علاقه‌مند است. و این حتی بیشتر از قبلی‌ها با شرح‌های زائد و چوبی “مطمئن شدن از اینکه همه در مخاطبان در هر زمانی همه چیز را درک می‌کنند” ساخته شده است. مبارزات هیجان‌انگیز و اغلب با هنرمندی برجسته کارگردانی شده‌اند، به ویژه پایان، یک رویداد اصلی چند هیولا با بسیاری از موجودات دیگر که در لبه‌ها به دور هم می‌چرخند. عمل‌های زنده و عملیات ضبط حرکت بیشتراوقات عالی هستند، با وجود صحنه‌های دیالوگ ناامیدکننده و تمایل وینگارد به عجله در دنباله و روابط کامل که ممکن است منحصر به فرد باشند ولی اگر با صبر و ظرافت ارائه می‌شدند، بیشتر توجه می‌کردند.

دن استیونز افزوده دوست‌داشتنی اما عملکرد بی‌احتمال به توزیع افزوده است. او نقش یک قلاده زنی با نقل قول شعرها به عنوان دوست پسر سابق ایلین را ایفا می‌کند که به دلیل اینکه اولین و تنها دامپزشک کایجو است، معروف است، و با آن معرفی می‌شود که دندانی را از دهان کونگ کشیده و از روی یک هواپیمای هواپیما به داخل آن پرتاب شده است. (نمی‌دانم آیا شکسپیر یا فروید گفته است که مردی با درد دندان عاشق نمی‌تواند باشد، اما این فیلم یک پیرو آن ارائه می‌دهد: یک گوریل عظیم با درد دندان نمی‌تواند جهان سطحی را دفاع کند.) استیونز شیمی واقعی با هنری دارد، که گفتگوی او اغلب به نظر می‌رسد اگرچه نبوده است. اوقاتی وجود دارد که به نظر می‌رسد که در خطر هستند که یکدیگر را شکست دهند و یک جا زمین بخورند. اما فیلم نمی‌تواند از اتصالشان استفاده کند و آن را به چیزی واقعاً بی‌خاطره تبدیل کند.
رابطه کونگ با یک گوریل کوچک و گوشت‌خواب که وقتی در حال کاوش در دنیای هولو ارتباط برقرار می‌کند، یک فرصت بزرگتر از این است، هرچند این قطعات که ما می‌بینیم توسط عملیات اجرای حرکت و تیم‌های افکت‌های ویژه با خلاقیت و مراقبت انجام شده است. گوریل جوان اساساً یک کودک آزاری است که بدبین، خودخواه و ترسو است زیرا در یک فرقه بزرگ شده است.

 

Godzilla x Kong: The New Empire – فیلمی که قلب شما را به تپش می‌اندازد

ناگهان او حالا یک مدل والدینی خوب را از طریق کونگ دارد، یک مرد تک، موش‌کند بزرگ که یک زندگی متفرقه وجود دارد، خود یتیم است، و مدل‌های والدینی (حداقل آن‌ها را نمی‌دانیم)، با این حال همچنان با صبر و مهربانی با گوریل جوان رفتار می‌کند، حتی زمانی که ارزشی ندارد، و از او یک میمون مناسب می‌سازد. آدام سندلر نسخه‌ای از این داستان را چندین بار گفته است. به عنوان آن که اینجا ارائه شده است، این یک آینه از آنچه که بین ایلین و ژیا رخ می‌دهد – این دومی با ریشه‌های خود را دوباره ارتباط می‌دهد و ایلین هرچه بیشتر از احتمال آن غمگین می‌شود که دختر ممکن است از نیاز به او بیرون بزند. دو والدین خوانده، دو مجموعه مختلف از چالش‌ها، اما همان داستان اساسی: خیلی چیز انجام شده است، اما انجام نشده است. اما ویژگی‌های مثبت: پوست‌های موجودات تولید شده توسط کامپیوتر بیشتر از ورودی‌های قبلی به نظر می‌رسند. و فیلمنامه شخصیت‌های شرور و فریبنده‌ای مثل Skar King را خیلی دیر معرفی می‌کند تا او و کونگ فرصتی برای ساخت و توسعه دشمنی خود داشته باشند، همانطور که فیلم قبلی با رابطه کونگ و گودزیلا انجام داد. جالب است که شاهد فاش شدن آهسته ارزش‌های کونگ هستیم و متوجه می‌شویم که چگونه به طور خیره‌کننده با رفتار دوقلوی بد خود که به نظر می‌رسد با زمانیه گری اولدمن در دهه ۹۰ تماشا می‌شود، متفاوت است. پیروزی کونگ اینجا باید حس شادی داشت: یک پیروزی از سخاوتمندی بر بی‌رحمی حاکم، به جای اجرای جعبه داستانی.

فیلم به واقعیت احتیاج دارد، واقعاً باید بیشتر از این بود. فیلم به نظر نمی‌رسد که تشخیص دهد که چقدر قدرتمند است. فیلم هوشمندانه‌تری ممکن بود به تمرکز بر روی میمون‌ها و انسان‌هایی که اطراف آنها حرکت می‌کنند، تمرکز کند، شاید به صرف اندازه‌گیری گودزیلا، که در اینجا اغلب به عنوان یک نیروی تخریب‌آفرین که فیلم به طور منظم به آن برش می‌دهد، مهم است چون فیلم عنوان “گودزیلا” را دارد. (اما او لحظات خود را دارد، مانند استفاده از یک افکت خیزرسانی حرفه‌ای برای سقوط حریف و خوابیدن فراخوان اینجا مانند یک تخته سگ بزرگ جهان است.)

 

تیزر فیلم گودزیلا: پادشاهی جدید 2024 (Godzilla x Kong: The New Empire)


2024/05/05 50 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد