ویپو فیلم وبلاگ نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده (2024)
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید

نقد و بررسی Ghostbusters: Frozen Empire (2024) – یک بازگشت خیره کننده یا یک نوستالژی یخ زده؟

دانلود فیلم شکارچیان روح: امپراتور یخ زده Ghostbusters: Frozen Empire (2024)

نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده (2024)

ماجرای جدید Ghostbusters: Frozen Empire (2024): بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل

 

داستان فیلم Ghostbusters: Frozen Empire (2024):

در فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده Ghostbusters: Frozen Empire 2024 هنگامی که کشف یک وسیله باستانی اسرارآمیز، نیرویی شیطانی را آزاد می‌کند، شکارچیان روح جدید و قدیمی باید با هم متحد شوند تا از خانه خود محافظت کرده و جهان را از عصر یخبندان دوم نجات دهند اما…

 

تحلیل فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده:

مانند Slimer که میل به جذب خوراکی‌ها را دارد و آن‌ها را به دهان خود می‌اندازد، “شبح‌شکاران: امپراتوری یخبندان” تلاش می‌کند تا خیلی از شخصیت‌ها، داستان‌ها و تصاویر نمادین را در طول دو ساعت فیلم خود فشار دهد.
فیلم کارگردانی گیل کنان به طور مبهمی کار بهتری از سازنده‌ی پیشین خود، “شبح‌شکاران: بعد از مرگ”، را در تعادل بین قدیمی و جدید انجام می‌دهد. او بهترین‌های هواداری را به شکلی ارائه می‌دهد که فیلم بازسازی/پیرو از سال ۲۰۲۱ نکرده بود، عکس‌ها و قطعاتی از گفتار را به شکلی روانتر ارائه می‌دهد و در عین حال این شخصیت‌ها و داستان را به جهتی کمی متفاوت حرکت می‌دهد.
کنان (“خانه هیولاها”، “پسری به نام کریسمس”) وظایف کارگردانی را از جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن معروف و دیرین کارگردان فیلم اصلی “شبح‌شکاران” در سال ۱۹۸۴، به عهده گرفته‌است و به یاد او اختصاص داده شده است. کنان و رایتمن به‌طور دوباره به نوشتن اسکریپت مشترک مشغول بوده‌اند. اینجا بیشتر خنده‌ها موجود است، بیشتراز همه به‌سبب حضور پل راد و پاتون اسوالت است که به‌طور معمول شخصیت‌های دلپذیر خود را ارائه می‌دهند. اما این سری جدید از فیلم‌های “شبح‌شکاران” ادامه می‌دهد که دور از جو شجاعانه و آشوبگرانهٔ ابتدای این سریال است، به‌جای ارائهٔ تاکید‌های احساسی سنگین‌تر و احترام اشتباه به میراث فرنچایز است.

دانلود فیلم فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده (2024)

ستارگان باقیمانده از موفقیت ۱۹۸۴ با امید به یادآوری آنچه که ما به عنوان کودکان از آن فیلم دوست داشتیم، بازگشته‌اند. بیل موری به‌عنوان ونکمن وارد می‌شود و چند اشعار ساده و بی‌تعجب می‌گوید. دن آکروید علمی‌های خود را به‌صورت سریع به‌عنوان استنتز می‌ریزد. ارنی هادسون صدای عقل است به‌عنوان زدمور، که آزمایشگاه پژوهشی ماورایی پیشرفته خود را ایجاد کرده‌است. و دیدن آنی پاتس به عنوان ژانین سرکیس و مهربان به خاطر برگشتن او لذت بخش است. این اشخاص محبوب از ۴۰ سال پیش باید با نسل‌های جدید اسپنگلر به‌اندازه کافی صفحه‌ی نمایش را به اشتراک بگذارند: کالی کاری کون، دختر نابغه‌ی علمی او، فیبی، و پسر عصبانی دائمی‌اش، ترور (که به ندرت چیزی برای انجام دادن دارد). خوشبختانه، “امپراتوری یخبندان” از نمایش زنده‌ی هارولد رامیس به‌نام هالوگرام دوباره خجالتی‌های بی‌پایان را پرهیز می‌کند.
پل راد که قبلاً به عنوان معلم علوم اکلاهما در ظاهر پیدا شد، اکنون به عنوان یکی از اعضای خانواده اسپنگلر در شهر نیویورک به پایان رسیده و به عنوان شبح‌شکار/فرزندخوانده به ما ملحق شده‌است. آن‌ها به آتش‌نشانی تاریخی پایگاه خود راگرفته‌اند و اکنون با ماشین قدیمی اکتو-۱ دور و بر می‌زنند و با تجهیزات جدید و پیشرفته‌ای که فیبی طراحی کرده‌است، جانوران طیفی را دنبال می‌کنند. صحنه‌ی شروع به‌طور اعترافی بسیار سرگرم‌کننده است، علاوه بر ارائه‌ی هیجان‌های واقعی و گفت‌وگوهای کافی طنزآمیز است. اما بقیهٔ فیلم هرگز به همان سطح انرژی یا لذت نمی‌رسد.

دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی

 

نقد فیلم Ghostbusters: Frozen Empire (2024):

“شبح‌شکاران: امپراتوری یخبندان” در اسطوره‌شناسی هیولای کهن، که به‌طور اتفاقی از محفظه‌ی فلزی که در آن زندانی شده بود رها شده‌است، گرفتار می‌شود. (تأثیرات تصویری در نشان دادن او قابل توجه است، که او را یک شخصیت واقعی ترسناک می‌سازد.) تهدید یک دوران یخبندان دائمی که در آن دهه‌ها از شبه‌های گرفتار شده آزاد شده و در منهتن (و بخش‌هایی از کوینز) خرابکاری می‌کنند، بزرگ است. اما منطق اینکه چگونه این همه ویرانی ممکن است رخ دهد، و چه کاری ممکن است شخصیت کومیل نانجیانی بکند، بی‌دلیل پیچیده است. این همچنین کمترین جذابیت عنصری از “امپراتوری یخبندان” است، اما این امکان را برای یک نمایش آمدنی دیگر از اسوالت به‌عنوان یک متخصص زبان باستانی در کتابخانهٔ عمومی نیویورک ارائه می‌دهد. او هوای تازه‌ای در این مکان اغلب جدی است، به‌طوری که آرزو می‌کنید که یک فیلم “شبح‌شکاران” کامل را در اطراف او بسازند. در همین حال، کون، یکی از بازیگران بسیار بااستعداد و چندوجهی کاری که امروزه در حال کار است، یک بار دیگر به‌طور ناپسند به عنوان مادر بی‌ملاحظه‌ای که سعی در نگه‌داشتن همه‌چیز دارد، استفاده نشده است.
به جای اینکه بیشتر از فیلم به‌سمت فیبی، که به‌دلیل بیشتر از ۱۵ سال نمی‌تواند شبح‌شکاری کند، علاقه داشته باشد، به دلایلی تنها و بی‌ملاحظه‌تر، وارد می‌شود؛ او در یک شب به پارک واشنگتن اسکوئر برای بازی شطرنج تنها می‌رود؛ در آنجا، دوستی ناگهانی با یک شبح نوجوان به نام ملودی (ایمیلی آلین لیند) را آغاز می‌کند که در آتش کشته شده است اما در میانهٔ بینه‌ای محبوس است که او را از ملودی دیگر خانواده جدا کرده‌است. این دو نسبت به یکدیگر، اگر شما ببخشید که توپوخانه را، شیمیاکی به اشتراک می‌گذارند و شاید بیشتر. بین این شخصیت‌ها رابطه‌ای واضح وجود دارد، اما فیلم شجاعت اعتقادات خود را برای گذشتن به رابطهٔ عاشقانه‌ای واقعی میان آن‌ها ندارد.

 

تیزر فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده

 

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/05/12 185 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد