ویپو فیلم وبلاگ  نقد و بررسی سریال ملکه مار (the serpent queen)
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید

 نقد و بررسی سریال “ملکه مار”: درامی تاریخی با طعم مدرن و بازی‌های خیره‌کننده

دانلود سریال ملکه اهریمنی The Serpent Queen 2022 دوبله فارسی

 نقد و بررسی سریال ملکه مار (the serpent queen)

بازی تاج و تخت فرانسوی: بررسی سریال ملکه مار

نقد و بررسی سریال the serpent queen

اگر تریلر یا هر محتوای تبلیغاتی مربوط به سریال جدید استارز، “ملکه مار” را مشاهده کرده باشید، شاید تصور کنید که این سریال فرصتی برای درخشش سامانتا مورتون در یک درام تاریخی با جذابیت‌های مدرن است، مشابه نقشش در “هارلوت‌ها”. حتی تیتراژ آغازین سریال، که مورتون را در حالی که به سوی تخت پادشاهی می‌رود و مارها اطرافش می‌لغزند، نشان می‌دهد، به این برداشت دامن می‌زند که این سریال تلاش دارد تا جسور و متفاوت باشد.

اما اقتباس جاستین هایته از زندگینامه لئونی فریدا، تنها تا حدی این تصور را تایید می‌کند. در حقیقت، قسمت‌های ابتدایی “ملکه مار” که از 11 سپتامبر پخش می‌شود، بیشتر بر روی روایت یک کاترین مسن‌تر (با بازی مورتون) متمرکز است که داستان آمدنش به فرانسه در دوران نوجوانی (با بازی لیو هیل) را برای خدمتکارش (سنیا نانوا) روایت می‌کند. مورتون تا قسمت چهارم باید به عنوان نقش اصلی سریال در نظر گرفته شود، جایی که فلش‌بک‌های کاترین به اندازه کافی جلو می‌رود تا او نقش خود را در گذشته و حال برعهده بگیرد، و شروع به مقابله با عروس قدرتمندش، ماری ملکه اسکاتلند (آنتونیا کلارک) کند.

 

 نقد و بررسی سریال ملکه مار (the serpent queen)

دانلود سریال ملکه اهریمنی

 

تماشای مورتون در حاشیه‌های سریالی که ظاهراً نمایش اوست، ممکن است ناامیدکننده باشد، اما این چیزی از ارزش هیل نمی‌کاهد. او با اجرایی پرانرژی، برازنده ایفای نقش یکی از زنان بدنام اروپاست در دشوارترین دوران زندگی‌اش. در حالی که سریال از روش صحبت مستقیم با دوربین به سبک “فلی‌بگ” استفاده می‌کند، هیل نیازی به این ندارد تا بیننده را با آنچه در ذهن کاترین می‌گذرد، آشنا کند.

در حالی که هیل و مورتون وظایف سلطنتی را تقسیم می‌کنند، دایره داخلی شخصیت‌ها ثابت می‌ماند: دایان دو پوآتیه (با بازی لودی‌وین سانیه)، بانوان ایتالیایی کاترین: ماتیلد (کیرونا استامل)، آبیس (آمریتا آچاری) و آنجلیکا (روبی بنتال)، و پادشاه فرانسیس (کولم مینی) که به نوبت پر سر و صدا، مراقب و غیرقابل پیش‌بینی است.

جالب‌ترین نکته “ملکه مار” شاید تلاش سریال برای ترکیب درام تاریخی با شکست‌های چهارم دیوار و موسیقی متن مدرن باشد. اگرچه ممکن است هایته و استارز معتقد بودند نسخه‌های آن‌ها از کاترین دو مدیچی باید بیشتر جذاب و مدرن باشد، اما سریال همان‌گونه که هست، نیازی به تلاش زیاد برای متفاوت بودن ندارد. نسخه ساده “ملکه مار”، با بازی‌های توانمند و شرح تاریخ زنانه بی‌نظیر، به اندازه کافی رضایت‌بخش است.

 

تیزر سریال ملکه مار ها

 

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/08/25 161 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد