ویپو فیلم وبلاگ فیلم های ترسناک جدیدی که شما را تا مغز استخوان می‌ترسانند
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید

معرفی 8 فیلم برتر ژانر ترسناک جدید 

دانلود فیلم های ترسناک جدید 

فیلم های ترسناک جدیدی که شما را تا مغز استخوان می‌ترسانند

 

با ظهور فیلم‌های ترسناک جدید و هیجان‌انگیز در سال 2023، طرفداران این ژانر می‌توانند انتظار تجربه‌هایی فراموش‌نشدنی و دلهره‌آور داشته باشند. این فیلم‌ها با روایت‌های خلاقانه، بازی‌های برجسته و صحنه‌های ترسناک، برای علاقه‌مندان به سینما فرصتی فراهم می‌کنند تا دنیای وحشت را از زوایای تازه‌ای ببینند. در این مقاله، به معرفی هشت فیلم ترسناک جدید می‌پردازیم که هر یک به نوعی برنده قلب هواداران این ژانر خواهند بود.

 

فیلم فال اول The First Omen 2024 دوبله فارسی

فیلم فال اول The First Omen 2024

1-اولین پیش‌نشان (The First Omen)

کارگردان: آرکاشا استیونسون
بازیگران: نل تایگر فری، رالف اینسون، سونیا براگا

با توجه به فاجعه‌هایی که برخی دنباله‌ها و پیش‌درآمدهای فیلم‌های ترسناک در فرنچایزهای بلندمدت ممکن است داشته باشند، باور اینکه پیش‌درآمدی برای فیلم The Omen می‌تواند خوب باشد، بسیار سخت بود. اما “اولین پیش‌نشان” اشتباه منتقدانش را ثابت کرد. این فیلم فوق‌العاده و بسیار ترسناک داستان مارگارت (نل تایگر فری)، یک راهبه جوان را دنبال می‌کند که به رم آورده شده و توطئه‌ای وحشتناک برای زنده کردن ضد مسیح را کشف می‌کند.

“اولین پیش‌نشان” به طرز تحسین‌برانگیزی ترسناک است، با ترسی که در هر فریم از توطئه‌های کاتولیکی آن نفوذ می‌کند. رالف اینسون با صدای عالی خود به عنوان کشیشی که پس از کشف اسرار کلیسا تکفیر شده است، تأثیر زیادی دارد، اما این نل تایگر فری است که برجسته می‌شود، زیرا شخصیت او به تدریج درگیر می‌شود و داستان پیچیده‌تر و گیج‌کننده‌تر می‌شود. خون‌آلود، وحشیانه و ترسناک، اولین پیش‌نشان در حال حاضر یکی از قوی‌ترین نامزدهای ترسناک‌ترین فیلم سال است، به ویژه اگر ترس از بارداری برای شما بسیار نگران‌کننده باشد.

 

فیلم در طبیعت خشن In a Violent Nature 2024

دانلود فیلم در طبیعت خشن In a Violent Nature 2024

2-در طبیعتی خشن (In a Violent Nature)

کارگردان: کریس نش
بازیگران: رای بارت، آندریا پاولوویچ، کامرون لاو

“در طبیعتی خشن” به راحتی منحصر به فردترین فیلم ترسناک سال است، با یک پیش‌فرض معمولی “نوجوانان در جنگل” و روایت آن از دید قاتل. جزئیات زیادی از داستان پیشینه قاتل وجود ندارد، اما در چرخشی دیگر، بیشتر آنها از داستان‌های آتشی نوجوانان که قاتل شنیده می‌شود، به دست می‌آید.

با تعجب، برای فیلمی درباره هیولای قتل فوق‌طبیعی، این یکی از ساکت‌ترین فیلم‌های ترسناک سال است، که با گذراندن زمان خود با قدم زدن طولانی و بی‌وقفه هیولایش در طبیعت، منتظر برخورد بعدی با نوجوانانی که خوابش را برهم زده‌اند. اما وقتی به آنها می‌رسد، در طبیعتی خشن به یکی از خونین‌ترین فیلم‌های سال تبدیل می‌شود، که راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای تشریح افراد پیدا می‌کند که حتی سخت‌گیرترین هواداران ترسناک را نیز لرزه به جان می‌اندازد.

 

دانلود فیلم صدای ناقوس

3-زنگ (Chime)

کارگردان: کیوشی کوروساوا
بازیگران: موتسوئو یوشیوکا، سی‌ایچی کوهیناتا، هانا آمانو

با تنها 45 دقیقه زمان و تنها به عنوان یک NFT منتشر شده، فیلم ترسناک استاد کیوشی کوروساوا “زنگ” می‌توانست فقط یک کنجکاوی عجیب باشد. اما این استاد ترسناک ژاپنی به جای آن، یک فیلم کوچک ترسناک و عجیب خلق کرده است که در راستای فیلم‌های قبلی‌اش “درمان” و “نبض” به یکی از تلخ‌ترین فیلم‌هایی که تا به حال دیده‌اید، تبدیل شده است.

“زنگ” داستان یک معلم آشپزی خسته را دنبال می‌کند که ناگهان دانش‌آموز جدیدی پیدا می‌کند، جوانی که فقط برای مسدود کردن صدایی که نمی‌تواند از ذهنش بیرون کند، حضور دارد. خود صدا به نظر می‌رسد که به طور تصادفی از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شود و باعث بروز خشونت‌های بی‌دلیل می‌شود. فیلم هوشمندانه هرگز صدای را برای ما پخش نمی‌کند، اما کوروساوا مطمئن می‌شود که ما آن را احساس کنیم. چراغ‌ها فلش می‌زنند، سایه‌های بلند روی شخصیت‌ها می‌افتند؛ چهره‌ها به طور تقریبا غیرقابل تشخیص از حالت منفعل به یک بی‌حالی شبیه زامبی و سپس ناگهان با خشونت تبدیل می‌شوند.

فیلم کمی خون و حتماً مقداری خشونت دارد، اما به طور کلی بیشتر به نوع ترسی که بعد از پایان فیلم با شما می‌ماند، تمرکز دارد تا آنکه شما را در هنگام تماشا وحشت‌زده کند. همه این‌ها باعث می‌شود یک پیش‌فرض به شدت وحشتناک شکل بگیرد که کوروساوا تا نقطه شکستن در این شاهکار کوچک کوتاه آن را بررسی می‌کند.

 

فیلم معصوم Immaculate 2024 دوبله فارسی

دانلود فیلم معصوم Immaculate 2024

4-بی‌نقص (Immaculate)

کارگردان: مایکل موهان
بازیگران: سیدنی سوینی، آلوارو مورته، سیمونا تاباسکو

“بی‌نقص” داستان یک راهبه آمریکایی متدین را روایت می‌کند که به طرز مرموزی بلافاصله پس از انتقال به یک صومعه در ایتالیا باردار می‌شود. این بارداری به ظاهر معصومانه منجر به شور و شوق فوری در میان برادران و خواهران او در مسیح می‌شود، اما او چیزی بسیار تاریک‌تر از یک معجزه را حدس می‌زند.

به زیبایی فیلم‌برداری شده و با اجرای فوق‌العاده‌ای از سیدنی سوینی از سریال Euphoria، “بی‌نقص” بیشتر خزنده و آزاردهنده است تا ترسناک، اما باران خون – چه مرتبط با بارداری و چه نه – هنوز آن را به یکی از بهترین و ترسناک‌ترین ارائه‌های ترسناک سال تبدیل می‌کند.

 

دانلود فیلم ابیگیل Abigail 2024 دوبله فارسی

دانلود فیلم ابیگیل Abigail 2024

5-ابیگیل (Abigail)

کارگردانان: مت بتینلی-اولپین، تایلر گیلت
بازیگران: ملیسا باررا، دن استیونز، آلیشا ویر

این فیلم جدید درباره خون‌آشام از کارگردانان فیلم Ready or Not یکی از شگفت‌آورترین و خنده‌دارترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 است. فیلم گروهی از جنایتکاران نسبتا دست‌پاچه اما بسیار جدی را دنبال می‌کند که پس از ربودن یک دختر بچه مجبور به مراقبت از او به مدت 24 ساعت قبل از دریافت پول باج می‌شوند. متاسفانه برای آنها، او یک خون‌آشام است.

آنچه در پی می‌آید، 110 دقیقه شیطنت‌های خون‌آشامی است که جنایتکاران را در یک عمارت بزرگ دنبال می‌کند، در حالی که خون‌آشام عاشق بازی با طعمه‌هایش است. فیلم‌نامه فیلم به خوبی با هم ترکیب می‌شود، اما کلید موفقیت آن بازیگران فوق‌العاده و خنده‌دار آن است، با برجستگی ویژه کاترین نیوتن و دن استیونز.

“ابیگیل” بیشتر خنده‌دار است تا ترسناک، اما بیش از حد کافی خون و خشونت دارد تا این فیلم ترسناک را هیجان‌انگیز کنند.

 

دانلود فیلم آخر شب با شیطان Late Night with the Devil 2024

دانلود فیلم آخر شب با شیطان Late Night with the Devil 2024

6-شب دیرهنگام با شیطان (Late Night with the Devil)

کارگردانان: کامرون کرنز، کالین کرنز
بازیگران: دیوید دستمالچیان، لورا گوردون، ایان بلیس

در این فیلم فوق‌العاده مستندنما، داستان پشت صحنه آخرین قسمت از یک برنامه گفتگو محور در دهه ۷۰ را دنبال می‌کنیم که در آن مجری و تهیه‌کنندگان تلاش می‌کنند با یک شیطان ارتباط برقرار کنند تا رتبه‌های برنامه را نجات دهند. اوضاع خوب پیش نمی‌رود.

آنچه “شب دیرهنگام با شیطان” را اینقدر موفق می‌کند، نحوه کامل آن در به تصویر کشیدن حال و هوای موضوع خود است. همه چیز از صحنه تا تماشاگران استودیو کاملاً دقیق است و همه چیز توسط مجری مستاصل، جک دلروی، که با انرژی عصبی و جذابیت مشابه کارسون بازی می‌شود، نگه داشته می‌شود. علاوه بر این، این بازسازی دوست‌داشتنی حس واقعی از یک پخش زنده تلویزیونی غیرقانونی را به فیلم می‌دهد که مخاطبان نادان را ترسانده و الهام‌بخش اف

سانه‌های شهری برای سال‌ها می‌شود.

 

دانلود فیلم زیر پاریس Under Paris 2024 دوبله فارسی

دانلود فیلم زیر پاریس Under Paris 2024

7-زیر پاریس (Under Paris)

کارگردان: زاویه گانس
بازیگران: برنیس بژو، نسیم لییس، لئا لوویان

“زیر پاریس” خیلی بهتر از فیلمی است که درباره کوسه‌هایی است که شهر نور را به دست می‌گیرند، همانطور که باید باشد. اگر پیش‌فرض برای شما مضحک به نظر می‌رسد، خوب – شما در حالت ذهنی مناسبی برای این فیلم هستید.

“زیر پاریس”، از تیم پشت فیلم اکشن برجسته 2024 “میهم”، داستان یک دانشمند کوسه و یکی از اعضای پلیس آب‌محور پاریس را دنبال می‌کند (من تایید نمی‌کنم که این واقعیت دارد یا نه) که احتمال حضور یک کوسه در رود سن را بررسی می‌کنند. البته، از آنجا که این یک فیلم ترسناک درباره کوسه است، کوسه فقط در پاریس ظاهر نمی‌شود؛ او بلافاصله شروع به خوردن مردم می‌کند. از آنجا، اوضاع به سرعت تشدید می‌شود و تعداد بیشتری از مردم قربانی یک کوسه وحشی می‌شوند. حملات خودشان چندان ترسناک نیستند، اما به اندازه کافی خونین هستند و تعلیق کافی دارند تا این فیلم ترسناک-مهیج را هیجان‌انگیز کنند، به ویژه هنگامی که به نماهای زیر آب در رود سن آلوده می‌رسد.

“زیر پاریس” یک فیلم جسورانه جدی است که جذابیت اصلی آن در این است که به تماشاگران چشمک نمی‌زند یا خود را به طور کامل به یک شوخی تبدیل نمی‌کند. این فیلم سرگرم‌کننده و مضحک است، اما یک تقلید کامل و پارودی مانند فیلم‌های پیرانا نیست. در عوض، یک حرکت مستقیم در جذاب‌ترین چیزی است که می‌توانید تصور کنید، که راهی عالی برای گذراندن یک بعدازظهر است.

 

دانلود فیلم شنا در شب Night Swim 2024

دانلود فیلم شنا در شب Night Swim 2024

8-شنا در شب (Night Swim)

کارگردان: برایس مک‌گوایر
بازیگران: وایت راسل، کری کاندون، آملی هوفرله

“شنا در شب” یک فیلم درباره یک استخر قاتل است و بهتر، خنده‌دارتر و ترسناک‌تر از آنچه فکر می‌کنید است. با اجرای فوق‌العاده وایت راسل به عنوان یک بازیکن بیسبال سابق که خانواده‌اش را به خانه‌ای جدید با یک استخر باستانی و شریر در حیاط پشتی می‌برد، فیلم دارای لحن خاصی است که به طور مداوم از حالت مضحک به خزنده تغییر می‌کند.

“شنا در شب” برای هواداران سرسخت فیلم‌های ترسناک است. نه به این دلیل که به ویژه ترسناک است (نیست) بلکه به این دلیل که ترس آن محدود به چند ایده عالی و لحظات خاص است، وگرنه فیلم خودآگاه و سرگرم‌کننده‌ای است. این فیلم برای کسی که عاشق گشتن در سرویس استریمینگ و گذاشتن یک فیلم ترسناک خوب در ساعت 11:30 شب است، به خوبی ساخته شده است. به عبارت دیگر، “شنا در شب” یک تجربه جالب است، اما یکی که ممکن است هفته بعد از آن چیز زیادی به یاد نیاورید.

 

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/07/04 163 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد